Renéixer

Un relat de: GTallaferro

De la podridura de les nostàlgies de naftalina, que han teixit un capoll i m'han metamorfitzat en un ésser abúlic arrelat en el passat, per fi comencen a néixer petites tiges roges com el rubí, que s'alcen, amb avial vigoria, cap a aquest futur esperançador.

Comentaris

  • Clar de lluna | 12-04-2008 | Valoració: 10

    ...i en realitat la única cosa certa que tenim és el present...renéixer és molt bo, cada dia...

    Una abraçada!

  • Un...[Ofensiu]
    Bonhomia | 20-05-2007 | Valoració: 10

    ...crit agradable d'esperança! L'alegria que torna i ens deixa pletòrics de satisfacció. Una meravella d'aquest misteriós univers.

  • Ressorgir[Ofensiu]
    Naiade | 13-05-2007 | Valoració: 10

    M'alegra que comencin a sortir aquestes petites tiges roges com el robí,
    És l'anima que es renova i ens arrossega cap a la vida i la llum. Segurament protegida per aquests esperits benefactors que ens guien, com em deies en el teu últim coment .
    Estic contenta que t'agrades el relat i de tinguem impressions similars sobre el tema

    Una abraçada ben plena d'energia positiva

    Naiade

  • Emergir,[Ofensiu]
    gypsy | 11-05-2007 | Valoració: 10

    irrompre sense demanar res, com una ànima lliure anant cap al cel, superant els obstacles que ens han mantingut enterrats dins la foscor.
    S'albira la llum potent i resplendent com aquest vers.

    gypsy

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de GTallaferro

GTallaferro

67 Relats

153 Comentaris

61366 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Vaig néixer l'onze de maig del 75, el dia de Sant Eudald, patró del meu estimat Ripoll, que guarda com a preuada possessió el magnífic Monestir de Santa Maria.
Des de sempre m'han apassionat les lletres. Pel que fa a la lectura, m'encanta llegir impulsada per la curiositat d'aprendre com comprendre millor el món i també a mi mateixa. Els llibres són el meu millor mitjà de transport cap a nous móns i noves idees. I en referència a l'escriptura, haig de dir que la considero un gran mètode de catarsi que intento practicar sempre que puc.
També m'agrada dibuixar, anar al cinema i multitud de petites coses que donen color a la vida,com acariciar els meus gatets, en Xin xin i en Kiri.

En fi , només dir-vos que em fa molta il·lusió que llegiu els meus relats!!