UN ANIMAL SORPRENENT

Un relat de: Pages@s
Un dia, a un nen que es deia Harry, últimament li passaven coses molt rares. Un dia va anar al llit i sonaven coses estranyes sota. Va mirar i va veure un fènix, es va quedar bocabadat mai n’havia vist un. En Harry va saltar per la finestra i va estar corrents 5 minuts, donant voltes pel carrer. Va tornar a casa i no el trobava. El va dibuixar i el seu pare deia que era imaginació seva. Un dia, anant cap a Hogwarts, va anar al despatx del director i resulta que era la mascota del director. Li va dir que s’havia escapat i li havia agradat molt casa seva per això estava allà, sota el seu llit.

Patata Fregida

Comentaris

  • Imaginatiu[Ofensiu]
    Solsona Bot | 26-01-2024

    S'han escrit llibres on els personatges surten dels llibres per entrar al nostre món, i llibres on les persones sortim del nostre món per entrar en un llibre. Els llibres ens obren les portes a un altre món. Felicitacions!

  • Visita inesperada[Ofensiu]
    Cesca | 22-01-2024

    Caram, ni més ni menys que l’au Fènix del professor Dumbledore, el director de Hogwarts!
    M’ho vaig passar molt bé llegint els llibres de Harry Potter. Diria que al protagonista del teu conte també li agraden molt, tant que fins i tot el fènix (Fawkes?) li fa una visita!
    Bon conte. Endavant amb l’escriptura!

  • Quin nivell...[Ofensiu]
    Rosa Gubau | 19-01-2024

    d'estranyeses li passen en en Harry, i quina sort també. Tenir a l'au Fènix a sota llit deu ser fantàstic, és molt valorada a la mitologia.

    Rosa.

  • Sorpresa[Ofensiu]
    Prou bé | 19-01-2024

    Que bé que el fènix estés bé a sota el teu llit.
    De fet només cal creure-hi perquè se sentin acollits!
    Has llegit molts contes oi?
    Bon relat
    Amb total cordialitat

  • Relat rebut[Ofensiu]

    Relat rebut correctament.

    Gràcies per participar.


    Comissió XIV Concurs ARC de microrelats

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

10330 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.