Ulls muts

Un relat de: blaumar

Ai ombra!,
d'ànima
abandonada.

Ulls muts
que els meus
busquen.

Hi han flors
i carícies a la pell,
rera els vidres.

Dins; silenci dens,
ple de parets
i de crits tancats.

Ai anima!,
que sols mon amor
espera.

Comentaris

  • la mudesa i el no res[Ofensiu]
    gypsy | 20-10-2006 | Valoració: 10


    Nostàlgia i romanticisme.
    M'identifico plenament amb:

    "...Dins; silenci dens,
    ple de parets
    i de crits tancats..."

    he tingut aquesta sensació de silenci eixordador i de crits engabiats, massa sovint.

    petons!

    gypsy

  • hi ha en el poema...[Ofensiu]
    Capdelin | 18-02-2006

    un aire romàntic de sospir, d'exclamació primera que obre desig, hi ha suavitat i silenci i vidres que mostren i separen i ulls que miren i callen... poesia de laboratori!
    una abraçada!

  • intimisme[Ofensiu]
    narref | 10-02-2006

    sintetic i intim.
    ...que diferents som per dins del que la gent acostuma a veuren's des de fora.
    amb carinyo.

  • Un poema molt profund...[Ofensiu]
    ROSASP | 09-02-2006

    que llisca amb suavitat, intentant endinsar-se dins de l'ànima i amorosir-la tendrament.
    M'ha arribat com un càntic perdut dins del nostre propi laberint, un intent de comprendre més endins de la mirada. Aquell món on hi habita tot plegat: carícies, pessics, somnis cargolats, pors amagades, força a borbolls, infinitat de sentiments nuats i espais en blanc plens de silencis...
    Crec que la major de nosaltres, cadascú a la nostra manera, ens passem tota la vida intentant llegir entre les parpelles closes dels ulls de l'ànima, que potser ens podrien mostrar amb claredat i senzillesa tot allò que som en essència.

    M'ha fet pensar molt el teu poema; és curiós com es poden arribar a sentir les paraules tan properes.

    Una abraçada molt gran!





  • Diminut i preciós![Ofensiu]
    llu6na6 | 05-02-2006 | Valoració: 10

    com un raig de sol, com una carícia!

    Ai ombra,
    d'ànima abandonada...

    que suau! que dolç Blaumar! Acord amb el teu pseudònim "Blaumar"

    Em relaxa llegir-te, flairar l'aroma suau de les teves paraules, suaus, delicades i amigues ,que arriben portadores de llum i de pau.

    Gràcies!

Valoració mitja: 10

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

39013 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.