El senyor del jardí

Un relat de: blaumar

El rellotge canta,
i l'instant es mora
en un calfred.

Sols jo i la meva pell
tan sentida,
ara flor marcida.

Del meu jardí,
mig desflorat,
tallo una altre il·lusió.

És fresca i ufanosa,
serà breu cançó
de la meva passió.

I dolça em pregunta;

Amb mi,
senyor del jardí,
quin goig
heu de gaudir?

Comentaris

  • Felicitats[Ofensiu]
    Calderer | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Sempre...[Ofensiu]
    Unaquimera | 02-01-2007

    Descobreixo, en mig del poema, una llum per a l'esperança, perquè allà destaca un vers preciós:
    Del meu jardí,
    mig desflorat,
    tallo una altre il·il·lusió:
    És fresca i ufanosa,
    ...

    Sempre es pot renéixer! Sempre pot tornar a brotar una flor, fins i tot en un jardí mig desflorat! Sempre por aixecar-se una nova il·lusió, encara que en lloc de terra trepitgem cendres... Sempre!

    Vull desitjar-te un Any Nou ben feliç... Gràcies per la companyia que m'has ofert en el passat!
    confio que continui en un futur proper...

    Feliç 2007 de tot cor!!
    Unaquimera

  • bona collita[Ofensiu]
    quetzcoatl | 14-09-2006

    M'agrada molt la imatge d'agafar il.lusions (com flors, ufanoses però efímeres) i la idea del senyor del jardí. Són imatges molt vives i que es poden interpretar de moltes maneres.

    M'agrades tant com a jardiner com a poeta :-) Espero que segueixis amb aquesta bona collita.

    felicitats i una abraçadassa,

    m

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

39010 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.