Amargor

Un relat de: blaumar

Tota l'atenció
dins d'un pou negre
que em xucla tot color.

Els somnis s'esfumen
i sols retinc
deliris grisos, malsons.

Tanmateix respiro.

Encara m'estimo aquest present
esgotat, però no mort
que sostinc en tossuda rebel·lia.

Però més l'odio,
carn tan meva com traïdora
que solsament retinc per por.

Sols el nadó
de cada matí
em somriu, ignorant i blau.

Comentaris

  • ambre | 26-07-2006 | Valoració: 10

    "Tanmateix respiro"
    Impressionant aquest poema, i aquest vers
    "Tanmateix respiro"

    Molt bó

  • No hi ets[Ofensiu]
    Leela | 13-02-2006

    tant endins
    d'aquesta negror
    quan encara mantens
    el cap ben alçat
    i veus el blau
    enlloc del fosc.

    Un bonic poema, Blaumar, trist potser però a l'hora esperançat, com si l'amargor comencés a dissoldres al deixar-li entrar gotetes d'altres colors.

    Una abraçada!
    Leela

  • Hola Blaumar, com va tot?[Ofensiu]
    llu6na6 | 20-01-2006

    M'agrada el teu relat tan decidit, acusador i valent.

    Cal estimar el moment, la vida, malgrat o gràcies a, que ella ens desconcerta però ens regala el seu misteri embolcallat d'ombres i de llum.

    Una abraçada!

  • M'ha agradat[Ofensiu]
    Buk | 16-01-2006

    M'ha agradat molt, el teu poema. I els altres que t'he llegit també. M'agrada aquesta manera d'escriure. De forma senzilla (que no simple), amb un ritme molt ben marcat, amb paraules molt ben trobades. Amb economia. No hi ha ni una paraula de més. Hi son les que hi han de ser.
    D'altre banda, és cert que el poema és amarg, però no abusa d'aquesta amargor. Enhorabona.

  • Molt trist...[Ofensiu]
    BARBABLAVA | 01-01-2006

    però cada matí, com tu dius neix una nova esperança.
    Trobo que cada paraula està perfectament triada. M'agrada, tot i l'amargor.

  • Amargor[Ofensiu]
    instants | 11-11-2005

    tu ho has dit.

  • gràcies pels teus comnentaris Blaumar![Ofensiu]
    llu6na6 | 11-11-2005 | Valoració: 9

    M'agrada aquest relat malgrat reflecteix un moment dur.

    La vida però, està feta d'això, de clarsobscurs i d'onades que, a voltes, ens arroseguen i revolquen.

    El final és preciós!Fas un paral.lelisme entre el matí recent arribat i un nadó.

    La vida és com un paral.lelepípede amb infinites cares, i cal que li donem voltes i més voltes i anem descobrint així també ,la seva cara amable.

    Una abraçada!

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

blaumar

24 Relats

126 Comentaris

38888 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
Un dia no podia dormir, i vaig decidir explicar-me els meus malsons. Ara ja porto 10 anys que escric per mí i pels que estimo. M'agrada la poesia per la seva economia i al'hora per la seva ambiguïtat.
Ja no tot son malsons d'un jove, sovint sols sensacions que experimento a la pell dels somnis.
Sí sé que quan puc llegir i escriure em sento terriblement viu.
Sovint probo d'escriure sols per despertar.
Sovint probo de llegir-vos sols per coneixer.
A banda d'això tinc una parella que estimo i una feina que em desespera i una colla d'amics que em coneixen. Sou benvinguts.