TOTS SANTS

Un relat de: montserrat vilaró berenguer
Tots Sants.Per mi avui és un dia trist. Recordo els éssers estimats que ja no estan amb mi encara que els tinc molt vius al meu cor. No m' agrada la diada d' avui. No m' ha agradat mai. De petita no m' agradava el collir roses i portar-les al cementiri. No m' agradava les interminables parts de rosari que resava la meva iaia.Tampoc m' agradava el olor dels codonys ni l' olor de boix que feia el cementiri, ni els panellets ni la flaire de les castanyes. Tenia olor de natura morta i jo volia viure. M' agradava el sol l' olor de la terra mullada i el perfum dels pins. Suposo que l' atmosfera caduca no anava amb mi. Ara tampoc, la tardor no és una bonica estació, massa decadent com jo. Decadent si es la paraula , suposo que estic en aquesta edat. Jo no em sento encara així, però suposo que ja vindrà. Per això m' agraden les flors la música els animals, tenen vida pròpia. Estimo la vida i crec que cada dia és un regal, malgrat que algún dia trist és vulgui colar en mi.Si la vida és bonica malgrat tot.

Comentaris

  • tardor[Ofensiu]
    tapisser | 16-11-2016 | Valoració: 10

    Per a mi la tardor també és vida, trista però vida i m'agrada.

    El relat és divertit i també m'agrada

    Una abraçada.
    Albert

  • Molt bonic[Ofensiu]
    Karin | 13-11-2016 | Valoració: 10

    Bon relat, però a mi ' agrada la tardor

l´Autor

Foto de perfil de montserrat vilaró berenguer

montserrat vilaró berenguer

464 Relats

1635 Comentaris

325903 Lectures

Valoració de l'autor: 9.89

Biografia:
Tota la meva vida he sigut lletraferida. M'agrada molt escriure, perquè
a dins meu està ple d'històries i tinc com una necessitat d´explicar-les
Per mi és un plaer compartir somnis i pensaments amb qui tingui la paciència de llegir i procurar entendre els meus humils escrits ,fets amb tot el meu cor. Moltes gràcies per la vostra gentilesa.