Tinc el cor de vacances

Un relat de: setecel

No vulguis veure la claror dels teus ulls en els meus, contaminats d'un gris de decepció.
No em segueixis,estic perdut.
No em demanis ser el teu àngel de la guarda,em van tallar les ales,i tinc el cor fermat.


No et conformis amb el meu batec arrítmic i cansat.
No desitgis les meves nits inacabables de dolor constant.
No em supliquis paraules amoroses ni promeses irreals,perquè tinc el cor reclòs en solitud.


No facis del teu ésser la prolongació del meu,t'enfonsaria.
No et deixis endur per la obsessió malaltissa ,no en sóc mereixedor.
No em preguntis el perquè de tot ,desconec la veritat absoluta. Si sé que tinc el cor ple de records que es fan present,i tu no hi ets.


No visquis amb la il·lusió de consolar-me ,ni anhelis el meu desig ,que ja no és meu.
No arribis amb intenció d'arrossegar-me al teu mar tranquil,m'ofegaria.
No em vulguis per tu,que no sóc jo.

Tinc l'ànima esquinçada, la ment implorant descans,i el cor de vacances.



Comentaris

  • Oda a la infravaloració[Ofensiu]
    kika anodrac | 26-08-2008 | Valoració: 9

    Estimat Setecel, sé que aquesta oda a la infravaloració va ser escrita fa temps però jo ho estic llegint ara i és ara quan em fa mal percebre tot el dolor que desprenen les teves paraules.

    Està clar que no és un assaig qualsevol sinó una confessió acurada, així que per si de cas, et vull fer la reflexió de que les vacances tenen temps limitat, per tant deixem-nos de romanços i anem-nos posant les piles... Perquè tu ho vals! :)

    Una abraçada

  • Temps mort, temps fosc[Ofensiu]
    Unaquimera | 26-01-2008

    Vinc a llegir-te i escolto tot un seguit de demandes que comencen amb un No que omple les línies d'un to obscur, que confessen una forta temptació de deixar-se anar sense aturall dins el dolor, que manifesten el desig de caminar en soledat cap a l'enyor, cap a la foscor, cap al no-res, ...

    Et llegeixo, t'escolto, et sento i em dol.

    En aquesta ocasió, tot el text, però potser més especialment la frase "Tinc l'ànima esquinçada, la ment implorant descans,i el cor..." em remet al poema Jau!, que t'ofereixo segura de què el sabràs acollir.

    T'envio una abraçada des de la meva ment i el meu cor,
    Unaquimera

  • guau![Ofensiu]
    Puksi | 30-05-2007 | Valoració: 9

    Guau és el que he pensat quan he acabat de llegir aquest relat. És molt curiós com les persones et poden anar sorprenent al llarg del temps i tu, amb aquestes paraules, ho has aconseguit. Fèia temps que unes línies no m'emocionaven tant... Sí que és molt trist, però és profund, real, sincer i colpidor. A més, el fet de que algun cop haguem pogut sentir o pensar el mateix, el fa encara més proper! Felicitats i continua endavant amb l'escriptura! ;)
    Un petonàs

    Anna

  • setecel ets molt emotiu![Ofensiu]
    la lluna la pruna | 22-05-2007

    Hola setecel, he llegit aquest relat i crec que hi he connectat pel què sé de tu i de la teva història, és interessant llegir coses tan personals d'algú que coneixes. Està molt ben escrit, fins i tot és bonic perquè ho transmets molt bé.
    Em fa estremir, em porta a una sensació de malestar i patiment que suposo que no desitjo sentir i per això en part rebutjo. Vénen moltes ganes d'escriure i també de dir-te que tot val la pena, i altres coses que et diré quan ens veiguem.
    Ets molt bo!
    Fins aviat,
    Jo

  • Bon títol[Ofensiu]
    angie | 09-05-2007

    El poema té un aire de desconsol brutal. M'ha agradat força el to (la foto més, jeje).
    El cor, aquest òrgan en constant transformació i en continu moviment, el gran transhumant...

    Ens llegim,

    angie

  • Tinc els móns al límit[Ofensiu]
    asterix | 09-05-2007

    I sé que també hi ets encara que no vinguis a un mar tranquil, sé que el meu té tantes tampestes com el cor de qualsevol, mai tanta màgia vaig trobar als escrits del demà com en el primer vers que vas deixar, encara infants i nus al jardí dels somnis francs.
    Pot ser que de vegades les coses més senzilles siguin les més complexes, potser sempre tenim el cor desert de multituds que desconeixem i ens desconeix, potser tot i potser res. No sé si trobaré les paraules per dir el que sento: Tot i Res és el matiex, tots venim d'allà mateix, i doncs, no trobo res d'estrany en la raresa del Ser, res és, res serà, l'astre de foc tot ho durà, tot ho eclipsarà.
    Bé, no sé com dir-te que tots ens seguim estimant, per molt estrany que pugui resultar.
    Ara que et llegeixo penso que és molt més possible el somni més íntim de l'animal. (Potser deixem millor de ser "sàpiens" i passem a veure'ns immortals)

    Ens seguim estimant

    Si vols també pots trobar-me escrits -actuals i antics- a l'adreça següent:

    http://cat.bloctum.com/asterix

  • Tinc els móns al límit[Ofensiu]
    asterix | 09-05-2007

    I sé que també hi ets encara que no vinguis a un mar tranquil, sé que el meu té tantes tampestes com el cor de qualsevol, mai tanta màgia vaig trobar als escrits del demà com en el primer vers que vas deixar, encara infants i nus al jardí dels somnis francs.
    Pot ser que de vegades les coses més senzilles siguin les més complexes, potser sempre tenim el cor desert de multituds que desconeixem i ens desconeix, potser tot i potser res. No sé si trobaré les paraules per dir el que sento: Tot i Res és el matiex, tots venim d'allà mateix, i doncs, no trobo res d'estrany en la raresa del Ser, res és, res serà, l'astre de foc tot ho durà, tot ho eclipsarà.
    Bé, no sé com dir-te que tots ens seguim estimant, per molt estrany que pugui resultar.
    Ara que et llegeixo penso que és molt més possible el somni més íntim de l'animal. (Potser deixem millor de ser "sàpiens" i passem a veure'ns immortals)

    Ens seguim estimant

    Si vols també pots trobar-me escrits -actuals i antics- a l'adreça següent:

    http://cat.bloctum.com/asterix

  • Sinceritat...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 25-04-2007 | Valoració: 10

    i honestetat són els adjectius que m'han vingut al pensament mentre l'anava llegint. I també por, una por visceral i profunda envers la decepció. M'agrada com ho has vestit, i m'agrada el sentiment, tant humà, que se'n desprén.
    Una abraçada

Valoració mitja: 9.33

l´Autor

Foto de perfil de setecel

setecel

12 Relats

47 Comentaris

19030 Lectures

Valoració de l'autor: 9.33

Biografia:
Vaig néixer a la ciutat dels sants, el dia de festa major, en els darrers temps d'un règim que no hauria d'haver existit...des de petit m'apassiona la lectura, l'escriptura, i qualsevol expressió artística .A part d'escriure amb més o menys lucidesa i encert, també faig teatre i ràdio.
Gràcies per llegir-me.Espero que hagis gaudit tant com ho faig jo mentre escric
M'agradaria i agrairia llegir els teus comentaris.
igresalreves@gmail.com