"Striptease"

Un relat de: Xitus

Sóc extrem, obsessiu, taquipsíquic, frustrat, reprimit, autocastigador, irònic, cínic, nul, curiós, rabiós, odiós, nerviós, dogmàtic, fidel als principis, rígid, radical, pallasso, una imatge, un munyoc, qui no val res perquè no es dona valor, seductor, seriós, contradictori, obert i tancat, cada cop més a l'esquerra, sempre independentista, arbitrari, amant de moments plàcids, amargat, autodidacta, condicionat, un geni creatiu sense ejacular, envejós amagat, competitiu renegat, poruc, català, anglès, alemany, basc, irlandès, músic, professor, psicòleg, un nen de 25 anys, una idea esborronada, un sarcasme, pas orgasme, una il·lusió, un idealitzador, mitificador, peixos, respectuós, ansiós, idiota, inmòbil, un caos, una voluntat, una barreja d'estils oposats, un bloqueig, un ex-romàntic, un ex-dèspota, un individualoide en fase de creació, part d'una confederació, una mirada, uns cabells Matutano, un quasi acaparador, un re-esportista, un hipocondríac, presumit, un puzzle, paraules escrites sense el plor necessari darrera, records, controlador instintiu, insaciable...

Comentaris

  • definitivament, em quedo amb:[Ofensiu]
    atram | 04-04-2007 | Valoració: 10

    un geni creatiu sense ejacular !!!!! se'ns dubte! Impressionant.

    Ostres quin "striptease" més interessant!
    La veritat és que si suméssim tot això, tan contradictori no sé quin seria el resultat final, si un Xitus genial, o una amalgama de projeccions més incertes que certes, i d'altres més amagades que reals, configurant el complicat teixit psicològic que tots portem damunt.

    Deixant de banda si ets o no ets tot això, m'agrada que puguis plantufar-nos una visió tan fresca i irònica de tu mateix. Algunes de les etiquetes que et poses són espectaculars!
    És com quan en la literatura trobadoresca el trobador describia totes les virtuds de la dama per exhaltar el seu caràcter sublim. Tu fas la versió contemporànea d'això, ben bé al revés. Enfotent-te'n però amb carinyo.

    Doncs a mi m'agrada com et descrius, però et deixes alguna coseta: es veu d'una hora lluny que ets un tio autènticament collonut!
    T'envio una abraçada acústica!

    atram

  • m'encantes[Ofensiu]
    gypsy | 05-10-2006 | Valoració: 10

    així de divers!
    i el teu somriure és impagable.

    smuakks!

    gypsy

  • un striptease a vegades necessari...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 07-09-2006 | Valoració: 10

    ideal, un striptease ideal...
    molt ben aconseguit ;)!!!


    un petonet!

  • Interessant...[Ofensiu]
    Puça | 21-05-2006 | Valoració: 10

    manera de despullar-se.
    Valenta manera d'analitzar-se.
    No és fàcil posar-se davant el mirall i dir, sóc... així i així i així! Però em penso que és una bona teràpia que hauré de provar aviat.

    Petons de puça

  • Un relat que atrapa![Ofensiu]
    Unaquimera | 21-05-2006 | Valoració: 10

    Subjectiu i deliciós: el teu relat m'ha atrapat, diria que...
    pel contingut, evidentment ( un goig semàntic ),
    pel continent ( un desplegament lèxic per gaudir de bo de bo ),
    pel ritme ( pur frenesí sense precipitacions que ho espatllin),
    per la ironia ( un luxe que pocs saben permetre's ),
    per... no voldria que pensis que t'ensabono, és que l'he trobat mooolt bo! Es nota? M'agradaria que tornéssim a creuar comentaris, ha estat realment un plaer descobrir-te!

    Una abraçada entre rialles,
    Una quimera

  • Xitus | 04-05-2006

    Era per comentar un parell de comentaris.
    A rnbonet: la intenció inicial no era cap joc literari agafant d'aquí o d'allà, sinó dir-ho clarament.
    A la Sílvia: és clar que no és objectiu, és completament subjectiu.
    Potser una mica tòpic en alguns adjectius, però no vull estar sempre inventant. Era més un treure enfora ansiós.
    Moltes gràcies a tots per comentar-me.
    Xitus.

    PD- A rnbonet: els teus comentaris sempre em desconcerten...

  • TOT UN REMOLÍ[Ofensiu]
    artemisa | 04-05-2006 | Valoració: 10

    Hola Xitus!

    M'ha encantat el teu relat, m'ha paregut ple, fort, tot un remolí d'emocions en llegir cada paraula, m'ha agradat molt, m'ha fet llegir ràpid i amb ganes, simplement genial, molts sentiments a l'hora. No deixis mai d'escriure!

    Salut,
    Artemisa.

  • Un "striptease"...[Ofensiu]
    rnbonet | 03-05-2006

    ...de cos sencer, fins i tot, sense fulla de parra. Potser també, excepcionalment, de l'ànima? Pense, més bé, -i "malgré toi"- que és tan sols un joc literari. Condimentat, si més no, amb alguna 'essència veritable'.
    Salut i rebolica, "tíu"!

  • iepsssssssssssss[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 03-05-2006

    peazo autoanàlisi, no????

    No sé ben bé si és massa objectiu, per això, ehhhhhh

    a veure quan fem unes Moritz!!!

    Salut!!!!
    i molt ben escrit!!! té un ritme frenètic!!!!

Valoració mitja: 9.75