Vull que em corregeixis

Un relat de: Xitus

Vull que em corregeixis si m'he equivocat a l'hora de fer els dossiers de Química i Física. Saps què passa? Jo sóc més de lletres, tot i que m'agraden les ciències, però a vegades em costa baixar dels núvols i veure la realitat tal com és. És per això que potser algun exercici no està bé (malgrat em pensava que l'havia elaborat correctament).

Ahir et vaig veure al passadís i el cor em va fer un bot. Eres tu i et tenia allí. Se'm va fer un nus a l'estómac que em va retorçar de dolor i no em deixava reaccionar (veus com jo també em bloquejo?). Et volia preguntar dubtes de física però no vaig gosar.

Avui t'he vist al mòbil i el cor m'ha fet un bot. Eres tu i et tenia allí. Se m'ha fet un nus a l'estómac que m'ha retorçat de dolor i no m'ha deixat reaccionar (veus com jo també em bloquejo?). T'he volgut preguntar dubtes de química però ja no m'has deixat.

Si no et fa res m'agradaria millorar en aquests camps de cara als pròxims dossiers i treballs, tot i que no sé si hi haurà properes avaluacions...N'hi haurà, monitora?


Comentaris

  • m'encanta!!!![Ofensiu]
    Noia de vidre | 09-12-2006 | Valoració: 10

    jo també vull correcions!!
    un petonet fort de vidre*

    encantada de poder gaudir de relats com aquest noi!!!! anims!!

  • espera que et lligo....[Ofensiu]
    gypsy | 21-09-2006




    ENHORABONA!!! ACABES DE REBRE UN COMENTARI ENCADENAT!

    Fes clic a la imatge i descobreix de què es tracta

    R en Cadena



    quan vulguis quelcom, m'ho demanes i et deslligo, jeje.

    smuaKKKSSS!

    gypsy

  • Dante | 21-09-2006 | Valoració: 10

    .........................
    aiiaiaiiiaaa

  • gypsy | 19-09-2006 | Valoració: 10


    la meravella indescriptible de l'amor cap a una professora.

    Es pot sentir el teu nus a l'estomac quan la sents propera i el batec del teu cor quan la somies.

    La Física i la Química, deliciosos pretextes per fer un pas endavant i no dubtar, com amb els teus mots directes a flor de pell.

    Un abraçadaa Xitussset,
    SmuaKKKSSS dolçíssimmms!

    Una amiga que ho serà sempre pel que necessítis.

    gypsy

  • jajajjaa[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 13-09-2006

    això és fruit de l'èxit?!?!?jajajjaja

    espero que no, arggggggg

    ostia, sort que el meu profe de quimica era lleig, antipàtic i tot plegat....jejejej

    el relat wapissim... sobretot la ultima part, ja saps, el canvi de la correccio al bloqueig de la mor més que no pas a les matèries que anul·len sentiments...


    de nou aquí, i amb més força que mai!!!

    petons!!

    PD: genial la foto que sembles un beattle!!!

  • victoria galofré fernández | 06-09-2006 | Valoració: 10

    me sentit aixi... no se si pel mateix motiu...
    molt ben expresat
    fins aviat

    vicky.

Valoració mitja: 10