La voluntat de l'Aire

Un relat de: Xitus

L'Aire és una noia reservada, i que més o menys sap què fa. Ara mateix no entén de què parlen, ells, però es refugia en el seu món -un ritual ja habitual- fins que l'interromprà en Xavier amb una pregunta sobtada i ella dirà: "què?". Ell li repetirà i ella afirmarà tota amable, acompanyant-ho amb un somriure ja de sèrie.

És més seriosa que la majoria de noies de la seva edat, i ho duu d'una forma prou modesta. Per aquest motiu, en Ferran no suporta veure-la a vegades aprovant conductes clarament simiesques, inferiors, involucionants, populistes! A en Ferran, l'Aire l'atreu d'alguna forma. Li agrada parlar-hi, intel·lectualitzar-hi, sentir-se ben madur i superior als demés. El seu instint seductor el porta ràpidament a extendre les branques vanitoses (ben buides i corcades per dins).

Hi parlarà cada cop més, i els cops que no, pensarà que ella està desitjosa de fer-ho. El fruit a punt de caure.

L'Aire, altra vegada, no entén de què parlen, i es refugia en el seu món: la Blanca.

Comentaris

  • Mmm...[Ofensiu]
    Puça | 21-05-2006 | Valoració: 10

    un final potent. Un relat... potser un reflex del que veus des de la pissarra? només imaginació? Anyway, great.

    Ein grosse Kuss de puça ( a mi també m'agraden els idiomes...)

  • Aconseguit final[Ofensiu]
    filladelvent | 03-05-2006

    i molt semblant al següent relat, almenys referent en temàtica. M'agrada el teu estil crec que ja t'ho havia dit.
    Continuo llegint,

    -Filladelvent-