Somni o realitat

Un relat de: missatger
Un cop fort a mitjanit i un xiuxiueig planyívol.
Tanco els ulls amb força, vull tornar-me a adormir.
Sento les mateixes paraules nit darrera nit:
Prou! Hem fas mal, la nena dorm i la despertaràs.
Un altre cop i un plor desconsolat.
Obro els ulls i tot és fosc. A les palpentes busco el llum de la tauleta i quan ja estic apunt de prémer l’interruptor una tremolor s’apodera de mi. El dit indecís no es decideix. El cor accelerat i la respiració quasi convulsiva hem fan tornar altre cop dins el llit. Pressiono els palmells de les mans contra les orelles i recito només per a mi algun dels contes de fades que he llegit.
Quan torno a obrir els ulls ja és l’endemà i penso que potser només era un somni i que realment res no ha passat. Ja és l’hora d’esmorzar i quan vaig a fer dos petons a la mare, hem colpeja la crua realitat. Aquesta vegada, ha set un ull morat.
Hem dic a mi mateixa que quan torni a passar obriré el llum de la tauleta i l’aniré a salvar.
Ara, ja han passat més de vint anys i aquella maleïda llumeta no es va arribar mai a il.luminar. Què hi podia fer jo, si només tenia 8 anys?

Comentaris

  • Jo si....[Ofensiu]
    Somia amb mi | 06-12-2012 | Valoració: 9

    si que vaig encendre el llum. I gràxies a mi, com as dit, la vaig salvar, encara que no sempre podia encendre el llum....per desgracia, vaig haver d'aguantar.ho 2 anys, pero, jo nomes en tenia 6, i al 8 vaig obrir la llum, era dur molt dur.

  • Gemma Matas Gustems | 14-09-2012 | Valoració: 10


    Moltes gràcies pel teu comentari.

    És molt trist pensar que hi ha tantes persones que no ténen més futur que aquest que ens estan obligant a viure, viure? - com... es preguntaràn a moltes llars.

    He llegit el teu relat, és colpidor, ni menys voldria que fós autobiogràfic i he llegit el teu perfil i m'ha arribat molt endins que el que et fa més feliç és el teu nom, "mare".

    Quan la tenim al costat, potser no li donem tot el significat que porta la paraula en si, però quan ja no hi és... quantes vegades ens ve als llavis!

    Una abraçada.

    Gemma

l´Autor

Foto de perfil de missatger

missatger

37 Relats

45 Comentaris

61635 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
El secret de la felicitat no és fer sempre el que es vol,
sinó voler sempre el que es fa. (L.Tolstoi)

La lectura és el meu millor amic.
La meva filla és el meu gran amor.
Escriure és una manera d'evadir-me.
Tinc sempre un somriure a la cara.
Res hem fa més feliç que el meu nom: "mare".
Estic sempre disposada a donar un cop de mà.
Sempre, és massa temps.