Pensant en tu.

Un relat de: missatger

Se't veu feliç. Jo també ho sóc, però quan penso en tu se m'obre un forat al pit. No ho puc evitar, són una barreja de sentiments amagats.
Érem dos bons amics, segurament també alguna cosa més, però ara ja resta al passat. Tan sols queden algunes mirades furtives quan ens tornem a retrobar. Tu ja no em parles, suposo que serà millor així. Només podré recordar els bons moments de què varem gaudir. Les nostres converses infinites, el teu somriure despreocupat i la teva mirada captivadora. Però sobretot puc recordar la millor frase que em vas regalar.
-Quan estic amb tu no se que em passa, que sembla que el món deixa de girar.
Mai et podré oblidar. Només em queda per dir-te, que pots ignorar-me si vols, o fer com si mai hagués existit però els teus ulls et delaten.

Comentaris

  • Sempre hi ha...[Ofensiu]
    natasha | 02-05-2010

    ... aquell amb qui mirar-nos als ulls sigui gairebé una "confessió", ja parlant en el present o recordant un passat compartit... no fa falta paraules per dir-se les coses!
    M'agrada perquè reflecteixes una realitat que dol (sentir-se ignorat) però alhora satisfactòria (la mirada delata).
    Una abraçada

l´Autor

Foto de perfil de missatger

missatger

37 Relats

45 Comentaris

61677 Lectures

Valoració de l'autor: 9.74

Biografia:
El secret de la felicitat no és fer sempre el que es vol,
sinó voler sempre el que es fa. (L.Tolstoi)

La lectura és el meu millor amic.
La meva filla és el meu gran amor.
Escriure és una manera d'evadir-me.
Tinc sempre un somriure a la cara.
Res hem fa més feliç que el meu nom: "mare".
Estic sempre disposada a donar un cop de mà.
Sempre, és massa temps.