Sol

Un relat de: eumolp
Visc a l’entreSOL. Se’m veu sovint entotSOLat i amb cara de musSOL. Tant si fa SOL com si fa resSOL no em reSOLc a fer convesa per bé que SOLc tenir-ne ganes. En qualsevol cas SOLament voldria que algú SOLventés la SOLitud que m’aclapara amb SOLvència SOL•lícita però no sense SOLta ni volta. És per això que SOL•licito sense inSOLència una mica de conSOL.

Si algú es reSOL a respondre perquè creu que pot reSOLdre o SOLucionar el meu petit problema no SOLament tindrà el meu agraïment sinó que em permetrà canviat de clau a l’hora de SOLfejar.

Que ja en tinc ganes. FA?

Comentaris

  • Un simpàtic conte. Entretingut.[Ofensiu]
    unicorn_blanc_del_bosc | 07-09-2020 | Valoració: 9

    A vegades un simple conte val més que una pressuposada obra mestra.

    M'ha agradat i m'ha entretingut, sincerament.

    Gràcies per passar-nos-lo a relat.

    DOmino perfectament com redactar un DOdecàedre i em DOsifico la malaltia abans d'anar a DOrmir.

    Salut, ens veurem!!!

  • Molt gentil, Rafael[Ofensiu]
    eumolp | 29-08-2020

    Gràcies pels comentaris. La meva natural modèstia i discreció fa que els trobi fins i tot massa generosos. Però m'alegra que t'interessin. Salut!

  • SOLFEJANT LA NOTA SOL...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 28-08-2020 | Valoració: 10

    Realment molt cuiriós i amb ganes de que algú et SOLuciones el teu problema, de SOLfejar. Fa que em rigut un tant... ja ja ja ja... Tens el meu FA...vor....
    Saluts i cuida't....
    Ah, sí, encara no m'has dit res des que t'estic llegint, Eumolp. Gràcies si em dius alguna cosa...
    PERLA DE VELLUT

l´Autor

Foto de perfil de eumolp

eumolp

59 Relats

79 Comentaris

47831 Lectures

Valoració de l'autor: 9.66

Biografia:
jonais@gmail.com
...i si t'empeny la tafaneria (altrament dita sana curiositat): eumolp.blogspot.com