Ser distint [20]

Un relat de: Alícia Gataxica

Una formiga mirà a l'altra i la mata, només perquè el color de la seva closca era distint al seu.

Comentaris

  • Per molts anys!!![Ofensiu]
    Leela | 11-01-2009

    FELIÇ 5è ANIVERSARI d'RC,
    relataire!!!


    5 aniversari RC



    Si avui és diumenge 11 del 2009, avui és el cinquè aniversari d'RC. Passa pel fòrum i descobreix com pots "enganxar" en un dia com aquest Recorda: NOMÉS AVUI! T'ho perdràs?

  • Nanorepte![Ofensiu]
    kispar fidu | 26-12-2007

    El naixement del Nanorepte!

    Sort de les originals converses entre amics!
    Una iniciativa que, com diuen, ha conquistat aquest simpàtic i acollidor món relataire.

    Com van les festes?
    I la campanya amb el llibre? Pel que vaig sentint, segueix amb la mateixa empenta i igual de bé que el primer dia!

    me n'alegro.


    BoneS FesteS, i feliç any nou 2008!

    Gemma

  • matar al diferent[Ofensiu]
    ixnuir | 15-12-2007

    molt ben expressat :-)

    per sort les formigues no es maten entre elles per aquestes petites diferències, potser en el fons els homes tindrem quelcom que aprendre d'elles.

    ixnuir

  • aaa | 20-11-2007

    Molt interesant proposta, la vostra, portada mes enllà dins el forum, on, sens dubte, sortiràn coses curioses. M'encanten els relats petits. De fet, les meves narracions es basen en juntar petits relats amb emprant coherencia (no sempre ho aconsegueixo), però en 20 paraules, poc es pot dir. El teu microrelat te base filosofico-social, regust amarg i crítica, però no es gaire rodó. Amb poques paraules s'ha d'afinar molt. En tot cas, un bon relat.

    Roarscach.

    "La formiga morta no era del mateix color, però la seva sang si ho era..."

l´Autor

Foto de perfil de Alícia Gataxica

Alícia Gataxica

45 Relats

322 Comentaris

83898 Lectures

Valoració de l'autor: 9.43

Biografia:
"El qual està segur de conèixer la fi de les coses quan tan sols han començat a realitzar-les és o un savi o un boig; no importa quina de les dues coses sigui, la veritat és que serà un home desgraciat, ja que ha posat un ganivet en el cor de l'enigma"






R en Cadena

"Unaquimera em va encadenar i jo he passat la cadena a la senyora Gali i la senyora Aisha "

(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")