SECRETS A MITGES

Un relat de: MariaM
El dia ha estat ventós, o més encara. Els entesos, avui l’anomenaven “Blas”. Això, pel que fa al defora. No l’he sentit al rostre, naturalment, perquè no he sortit de casa.
En canvi, em pregunto, el per què el sento en el meu dedins, si avui m’esperava una jornada casolana i tranquil·la. D’on m’arriba la ventolina que comença a remoure el meu esperit?
Si fóssim capaços de seleccionar la nostra memòria i rebutjar el que ens incomoda, fóra un èxit, o tal vegada no, perquè d’aquesta manera, no tindríem l’oportunitat de conèixer-nos. Per bé o per mal, em conec.
Em sé un xic poruga, tot i que potser no sigui aquesta la paraula. He recordat la situació de quan, en deixar la feina en l’empresa familiar, i acudir a la primera cita a una d’aliena, m’hi vaig presentar amb el braç i la mà embenats; que consti que no aspirava a la plaça de ballarina. Encara avui, no sé perquè ho faria. Aquest és un dels meus secrets més ben guardats. Diu molt de mi; ja està dit.
Em calia retornar al passat per rememorar aquell fet insòlit, ara que el ventijol m’hi ha portat. No és en va, n’estic certa. La situació, una de nova, s’hi assembla força. Tinc un projecte, una il·lusió, més aviat. El llistó que m’he posat és molt alt, massa per a mi. Hi ha, però, algú que m’hi empeny, algú que creu en el projecte, possiblement, més que jo. A mida que s’apropa més el termini que m’he imposat, més sento la remor del vent. Ha de donar el pas. Si em decideixo, deixarà de ser un secret.
Si sentim alguna cosa quan es remou al dedins, serà perquè, en definitiva, som uns porucs?

Comentaris

  • No et decideixes...[Ofensiu]
    MariaM | 28-11-2021

    Doncs sembla que encara no ho he fet tot, si ho arribés a fer, no fóra un secret.
    Una abraçada.
    MariaM

  • Porucs?[Ofensiu]
    MariaM | 28-11-2021

    Ves a saber! Qué en som de complicats.
    Gràcies pel comentari.
    MariaM

  • Molt bo[Ofensiu]
    MariaM | 28-11-2021

    És bó d'escriure pensant que no reflexiones sola.
    Gràcies per llegir-me.
    MariaM

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 15-11-2021 | Valoració: 10

    M´ha agradat la teva reflexió , et penso llegir perquè m´agrada com ho fas.
    Gràcies pels teus comentaris

  • Molt bo[Ofensiu]
    montserrat vilaró berenguer | 15-11-2021 | Valoració: 10

    M´ha agradat la teva reflexió , et penso llegir perquè m´agrada com ho fas.
    Gràcies pels teus comentaris

  • Porucs?[Ofensiu]
    Prou bé | 15-11-2021 | Valoració: 10

    No sempre aquest enrenou intern és por. Poden ser dubtes fonamentats, indecisions, incerteses pel pas que voldries donar. És por que et venç, quan t'embenes el braç per veure si així "no et donen la feina"...
    Un ventijol molt ben explicat!
    Amb total cordialitat

  • No et decideixes...[Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 14-11-2021 | Valoració: 10

    perquè si no deixarà de ser un secret. Ja l'has dit: No treballes en l'empresa familiar, però sí en una altra, a pesar de tenir el braç i mà embenats. Ja ho has fet tot en la vida...
    No faces més secrets, perquè això senta malament a la persona.
    Gràcies per la teua visita i el teu amable comentari a "La vespa" i dir-me que t'ha fet un somriure.
    Et recomane el relat de "La botella anyil" i el d’"Així jo t'adoraria". Quan pugues i tingues temps. Gràcies per la teua amistat.
    Una abraçada.

Valoració mitja: 10