Rosa de roig

Un relat de: GariKoitz

Rosa espinada:

Traïdora,
com aquell petó
que abans de partir
em vas oferir.

Rosa d'abril:

Venjativa,
com aquell adéu
que abans de partir
no et vaig saber dir.

Rosa de roig,
de roig
de sang:

Igual que el vestit
de l'última nit.

Comentaris

  • Thalassa | 27-06-2005

    És bo, tot i que no m'agraden gaire les rimes, m'ha entrat molt bé, tot i la seva duresa, que ja és el teu estil.

    Fa uns dies que no publiques... Vinga, que sou pocs els que llegeixo darrerament

    Thalassa

  • genial[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 10-06-2005

    no tinc gaire més paraules, m'ha encantat!
    Salu i revolta!
    Sílvia

  • Tres roses...[Ofensiu]
    Llibre | 03-06-2005

    ...espinada, d'abril i de roig, que en essència són la mateixa. Diverses cares d'una mateixa flor.

    La primera és traïdora, la segona venjativa, la tercera esdevé sang.

    Breu i concís.

    M'ha agradat.

    LLIBRE

  • rosa...[Ofensiu]
    Capdelin | 01-06-2005 | Valoració: 10

    i espina... petó i adéu... amor i oblit...
    tota partida és una gota de sang roja de rosa d'infern que el cor incendia...
    Quant més condenses els versos, més mal fa a la melangia del cor del lector... no pot distreure's amb milers de mots, queda atrapat per quatre paraules de pura poesia...
    fantàstic poema... tens un estil que m'atrapa...
    però no et dic adéu, rosa de poesia... et seguiré la pista entre diables d'infern!!!

  • uhm...be[Ofensiu]
    quetzcoatl | 30-05-2005

    Hola GariKoitz : )

    Constructivament: m'agrada molt el tema i la idea, pero trobo que els primers versos son poc treballats en quant a lexic (se que tens formes molt mes originals de dir les coses), que contrasta amb un final brutal, bonissim, que podria fins i tot ser un poema per ell sol. Un final poetic i dramatic; intens!

    Una abraçadassa,

    m