Del que queda

Un relat de: GariKoitz

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Quan la boca
ja nueja de paraules
i els ulls
prefereixen
no mirar-me

Quan les manyagues
malversen els sentits
i l'abraçada
fuig
de tot caliu

Quan l'orgasme
és pur teatre
i el glaç
és foc
al teu costat

Només em queda una imatge
desada en la memòria:
el teu sexe glabre
que una tarda de juny
recordo haver escorxat.

Comentaris

  • Així és[Ofensiu]
    Olympia | 21-06-2005

    Veritablement, quan la boca ja nueja de paraules, és que la fi és ben a prop. Molt ben expressat.

    Un petó,

  • tens raó...[Ofensiu]
    Capdelin | 13-05-2005 | Valoració: 10

    "No hi ha ésser
    que no tingui
    dues cares.
    Som moneda
    de comerç.
    Àngel amb
    dues banyes"

    Avui t'he descobert...
    el poema és bell, fresc, sincer, agosarat...
    et seguiré llegint per les DUES CARES!
    una abraçada...

  • que es molt.[Ofensiu]
    quetzcoatl | 13-05-2005

    Hola de nou, GariKoitz!

    Moltissimes gracies pel teu comentari a "vull ser terra erma" i pel segon comentari a "serengueti mare". En agraiment i curiositat he vingut a veure que et podia comentar i has deixat el llisto ben amunt!
    "El cel tambe plora" em sembla ple d'energia trista, ordenada i descrita amb molt d'estil sense deixar que les paraules perdin l'espontaneitat del moment d'impotencia. Sobre el mateix (trist) tema he escrit "dol organic" que esta pendent de publicar, pero amb un enfoc bastant diferent, si be el sentiment ultim es el mateix.
    "Del que queda" em sembla tambe molt bo, concis en les paraules plenes de força i records vius. Et recomano que llegeixis a Salzburg, que em sembla que et podria agradar (he trobat una similitud entre aquest poema i un dels seus darrers; ja me'n diras el que!!

    Felicitats i no t'aturis!

    Una abraçada,

    m

    P.D. ah, d'autobiografic "vull ser terra erma" n'es, com suposo que volies dir, el sentiment, ja que de moment la resta han estat somnis.

  • Tot...[Ofensiu]
    rnbonet | 11-05-2005 | Valoració: 9

    ...se'n fuig! Quantes coses acaben! I, de vegades, en guardem sols el record.
    Un xicotet poema molt estudiat i ben fet, amb ritme... i imatges que corprenen, entorn el desencís.
    El començament és antològic: "...la boca// ja nueja de paraules..."
    I fent una mica de broma: Xicot, no vas tocar ni pèl! Salut i rebolica!