Rimmel·líssimament

Un relat de: Tanganika
Picardiosa, li picà l'ullet. Hi duia tant de rimmel, que no va poder tornar la parpella a lloc. Ell, que l'estava contemplant amb un mínim de 50 cl. de bava per minut, quedà ben fotut. Volia continuar gaudint dels magnífics ulls de tigresa barreja cleopàtrico-saramontièlico. Necessitava ser guiat per aquells dos òrgans visuals seductors, sinó se sentia incapaç de passar a la següent fase del joc amorós. Era de menester desenganxar aquelles pestanyes punyeteres ipso-facto. Ella patia: sabia que si no s'espavilava no cobraria. Va picar, doncs, l'altre ullet. Mala cosa. També va quedar adherit com si estigués afectat de lleganyes conjuntivítiques. Ell es desesperava.

Sortosament hi havia un altre ull comunicador, conegut com el Tercer.

Va resultar tant que ell es tornà client fixo i obsequiós de rimmels espessos que encolessin com vesc.

Comentaris

  • Divertit i alliçonador[Ofensiu]
    kefas | 01-06-2021

    Potser des d'avui augmentarà l'ús del rimmel entre els mascles si això fomenta l'afició a descobrir la tercera mirada.

  • Massa rímel!![Ofensiu]
    Prou bé | 01-06-2021 | Valoració: 9

    Molt rímel però el resultat bé,oi! ? M'ha divertit molt. Imaginatiu i ben expressat, que fa que t'hi trobis! . Fins a rellegir-nos.!

  • Rímel[Ofensiu]
    Canela fina | 01-06-2021 | Valoració: 9

    Rímel traïdor i alhora suggerent de fer un canvi de mirada, potser la mirada al darrere!
    M'ha fet molta gràcia aquest relat, he vist la imatge de l'escena clarament i estic rient sola! Gràcies

  • Amb les pestanyes [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 30-05-2021 | Valoració: 10


    Hola, Tanganika: Aquest relat està molt bé i enriquidor. Té una eròtica molt suau i fina, que vessa per les seves paraules tan elegantment.
    És un encant de relat.
    La paraula "VESC", no sé què vol dir. Ja em diràs, perquè no l'he trobada en el diccionari. Gràcies pels teus poemes.

Valoració mitja: 9.25

l´Autor

Foto de perfil de Tanganika

Tanganika

216 Relats

219 Comentaris

133234 Lectures

Valoració de l'autor: 9.46

Biografia:
Al terrat de la meva infantesa amb el llibre de la meva mig maduresa: 'Al terrat a l'hora calenta i altres relats' (Nova Casa Editorial, abril 2015).