Records

Un relat de: Carolina

Avui la he vist. Estava fora al carrer passejant tota sola mirant les fulles caigudes mour-es al ritme del vent de la tardor. He vist la seva mirada escurridisa, tímida e insegura. He sentit la seva tristesa amagada al interior del seu cor.
He vist amb horror com les tenebres allargaven les seves mans, sense tocar-la, però amb la seva maledicció d'amunt d'ella.

Rialles.

El sentiment de rebuig inunda el seu cos, la por la paralitza; no pot fer ni el més mínim moviment, no pot dir ni la més curta de les paràules, no pot cridar auxili.

Però jo sí que le sentida la seva crida de desesperació.
L'he mirat a aquells ulls que em necessitaven.
Deien " ajuda'm".
Les llàgrimes mirant al buit a punt de caure's, però jo no faig res, no responc, no em moc.

Li giro l'esquena i m'en vaig en silenci sentint els seus ulls clavats al clatell.


Però jo no podia fer res...



Al cap i a la fi als fantasmes del passat ningú els pot ajudar.





Comentaris

  • no deixis que...[Ofensiu]
    Lafadadelanit | 05-12-2009

    No deixis que t'atrapin els fantasmes i si arriben a fer-ho contesta'ls-hi amb la millor de les teves ganyotes.
    Un petó =)

    preciós.

  • bona intenció!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 27-11-2009

    Si el Català no és la teva llengua habitual, o encara que ho sigui, no és fàcil escriure'l correctament, jo també faig moltes errades, però m'agrada que me les corregeixin,
    per això t'ho he dit, a més el relat m'ha agradat molt.
    Espero no haver-te ofès
    una abraçada!!

  • Amb fantasme inclòs[Ofensiu]
    Grocdefoc | 26-11-2009 | Valoració: 9

    M'ha agradat molt aquesta història amb fantasma inclòs (malgrat la paraula que a mi també m'ha provocat pampallugues als ulls... Podria ser "una mirada escapadissa, trista i insegura"?)
    En la segona part del relat, he sentit el desassossec que expresses perquè no s'hi pot fer res per canviar el passat ni per ajudar als qui ens han precedit.
    Amb tot el meu afecte, M. Pilar

  • doncs...[Ofensiu]
    Carolina | 26-11-2009

    ...és molt probable que no sigui correcte.
    Havia de consultar el diccionari però m'han publicat el relat més ràpid que habitualment i m'he despistat. Ho sento, de veritat que odio fer aquesta mena d'errors però sempre em trobo amb moltes dificultats a l'hora d'escriure en català, encara que intento fer un esforç per millorar.

    Gràcies pel teu comentari!

  • bona descripció!![Ofensiu]
    Fada del bosc | 26-11-2009

    Hola carolyna!
    m' agrada la teva manera descriure els fantasmes del passat, com són com ens persegueixen, i que el millor és passr dells.
    però tinc un dubte "escurridisa" és correcta?