Primitiva i somniadora veritat + Pregària

Un relat de: Bonhomia
Des de la pura selva als nostres dies, milions de casualitats han engrandit el caos humà tan agosaradament, que se'ns fa difícil aguantar segons quines coses. Van quedar enrere les dues internacionals i s'ha sentit parlar d'una tercera. Jo crec que mirar enrere és important, que els valors del marxisme dialèctic no transporten a lloc buit sinó plè, ara que l'economia està tibant el món per treure'l fora d'òrbita.

Terra senzilla,
no ens abandonis,
planta i no t'irritis
contra la nostra pèrdua.

Terra admirable,
sigues natural amb nosaltres;
que esperem sol i pluja,
que ho pots fer tu i no nosaltres.


Sergi Elias
18-11-11

Comentaris

  • m'agrada la pregària Sergi...[Ofensiu]
    joandemataro | 12-12-2011 | Valoració: 10

    i entenc la teva reflexió, és difícil entendre aquest món que vivim ara...

    del comentari al meu últim poema et vull dir que el poema no és pessimista,o vaja no vol ser-ho... sí és cert que parteix de la tristor però en moviment , en cerca de noves il.lusions...

    t'agraeixo molt el teu contacte Sergi, de debò

    fins ben aviat
    joan

  • No conec [Ofensiu]
    Nonna_Carme | 18-11-2011

    l a doctrina marxista però si he entès bé el teu relat suposo que fas referència a les guerres que han assolat el nostre món.
    Sort que la Mare Natura, com a mare que és , té molta paciència , que sinó....
    He vist que has participat en el nanorepte,Molt bé , Sergi.Tot el que calgui per a tenir la ment entretinguda. Jo així ho faig.
    Una abraçada , amic.

    Nonna

l´Autor

Foto de perfil de Bonhomia

Bonhomia

646 Relats

1852 Comentaris

514756 Lectures

Valoració de l'autor: 9.87

Biografia:
L'armonia commou la selva verge de paratges interexternalitzats mentre els estels ens somriuen dolçament i les nits i els dies es confonen en boira d'un nou color que brillarà per la mare universal que va fer-nos i cerquem cuidar... si és que aquestes paraules contenen cert ressò d'esperança en un món tan difícil i complicat.