Podries ser (la gènesi de la papallona)

Un relat de: llamp!

Podries ser una papallona zebrada,
un insecte de majestuoses dimensions,
d'ales amples i curt recorregut,
de colors intensos, vius o virolats.

Podries ser silenciosa en aletejar
encisadora en moure't entre les flors,
entre lenta i agitada, entre vacil·lant i distreta.
Podries ser un ésser molt civilitzat.

Podries ser una nimfa d' estilitzades formes,
la teva crisàlide deixares enrere,
el cuc de seda d'on renasqueres
el teixires en l'anonimat...

La gènesi de la papallona el fascina, commou el seu cor d'excursionista que recorre àmplies distàncies en busca de la bellesa... feta crepuscle.

En el seu diari hi escriu:

"La vida és creativa en sí. La gènesi té mires a l'infinit. La vida natural té caires ben definits, precisos i constants en el temps."

"El disseny arriba a la seva màxima expressió en l'origen, creixement i adaptació: caracteritzant, emmotllant, perfeccionant el talent i la necessitat dels éssers vius a sobreviure en medis hostils o allunyats i de climes extrems."

"La vida s'arrela en el més profund dels oceans, en el més profund dels pous, en la més alta muntanya."

"La vida s'arrapa a tot allò que rep influència dels raigs solars ultraviolats o a la molècula més insignificant d'H2O."

"La vida és vida on sigui que es produeixi, la vida és vida quan sigui que es produeixi."

"Temps, Espai, Aigua, Sol, Energia... elements de la vida eterna, perpetuats fins a l'extinció."

I havent escrit això, tancà el diari i prosseguí el seu viatge.


__________________________________________

IMATGE DE L'RPV Nº 148: "CUA D'ORENETA"....


Lepidòpter



Comentaris

  • Bases del “Concurs ARC–Catarsi 2011. Relats de ciència-ficció, fantasia i terror”[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 13-12-2010

    http://associaciorelataires.com/