Plou

Un relat de: Marteta
Dies com el d'avui m'encanten. Potser perquè són diferents als altres rutinaris dies d'estiu.

Plou, plou amb força sobre l'illa. La mar està agitant-se també, ràpidament i amb violència. Avui tot es rebel.la... en canvi jo no puc ni cridar, no em surt la veu. Estic calmada.

M'encanta estar a la terrasa, amb un mocador per sobre de les espatlles i poder observar aquest dia tan bonic, fred i gris alhora . I no, no em preneu malament... m'agrada el sol, l'estiu, la platja, però no m'agrada quan cada dia és una mera copia de l'altre.

M'agrada, m'encanta que plogui a finals d'agost sense pensat que aviat arribarà semptembre.




26.08.13

Comentaris

  • Quina gràcia...[Ofensiu]
    Eloi Miró | 19-09-2013 | Valoració: 10

    Quina gràcia... a mi em passa una cosa semblant amb la pluja... en general sempre m’ha agradat, i com més negre estigui el cel millor, i com més trons i més llamps encara millor!! És en aquests moments que em trobo a mi mateix i en relació amb els altres experimento un silenci especial, una sensació de relax i respecte que en un dia de sol no puc trobar! (això no treu que m’agradi el sol, sobretot prendre’l hehehe)...

    Una abraçada Mis Coincidències!!

    Eloi

  • I tan...[Ofensiu]
    Annalls | 15-09-2013

    ...un canvi sempre es bo. Setembre? Un nou curs, no passa res, tens els "capsde".
    Quin batxiller fas per curiositat?
    Anna

  • Pluja de vida[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 07-09-2013 | Valoració: 10

    Quan plou tot va més a poc a poc, els colors es veuen tímids, tendres, més humans. El carrer és més buit, més tranquil i el menjar té un millor sabor. A mi em fa venir gana quan plou. El repiqueteig de les gotes sobre el paraigua, relaxa. I l'olor de la terra humida? I la senyora olor de la terra humida? Quan tu escrivies aquestes paraules jo estava suant en una altra illa mediterrània, Sicília. Ara, sembla que sí em mullaré. I pensaré en aquest relat teu. Una abraçada Marteta.

    Aleix

  • Bon relat[Ofensiu]
    magalo | 03-09-2013

    El dia que ens presentes en el teu relat a mi també m'agrada molt gaudir-lo quan ja hem passat per masses dies calurosos. És quan aquest dia ve més de gust.
    Et seguiré llegint tocaya!

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

165869 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.