Plorar i somriure.

Un relat de: Marteta
Veig dos ulls que no saben on miren. Que es fixen d’una manera molt dispersa en un horitzó de possibilitats innexistent. Però alhora veig esperança, una cega esperança mesclada amb una forta i potent tristesa de la que et fa treure unes primeres llàgrimes.

Plorar no val la pena si no va seguit posteriorment d’un somriure. Plorar no és res si no et fa fer-te fort. Plorar és l’acte més sincer que una persona pugui dur a terme durant tota una vida.

Comentaris

  • I tant!!![Ofensiu]
    Eloi Miró | 30-05-2013 | Valoració: 10

    Mirar a l’horitzó, mirades perdudes en el més enllà… l’esperança, un concepte que mai hem de perdre. Somriure i plorar… aquest breu relat em fa pensar que sovint no tot ens surt bé, és més: quan plantegem les coses sempre surten de la manera més imprevista possible! Però mai hem de perdre l’esperança i encara menys el somriure (que encara que no ho sembli pot ser una arma letal)

    Una abraçada Marta!! I t’animo a continuar amb al teva força literària més enllà del destí i de tot el que ens pugui fer pensar en el fracàs, perquè el que portem, les planificacions que portem dins el cor són les úniques que es compleixen i passen de la ment i el cor a la realitat!!

    Eloi

  • Allà va la Marteta !!![Ofensiu]
    Annalls | 15-05-2013 | Valoració: 10

    Trepitjant fort i dient veritats pels quatre costats!!

  • riure per viure[Ofensiu]
    ales de foc | 15-05-2013 | Valoració: 10

    pensa que podem plorar d'alegria, d'emoció. I això també és plorar per viure. Si en moments en els que la pena ens envaeix, pensa que sempre sempre hi ha quelcom que ens farà arrencar un somriure.


    endavant. Somriu, la vida és bella

    una abraçada Marteta

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Marteta

Marteta

227 Relats

394 Comentaris

166033 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Professora de filosofia.