OH!... DOLÇA CATALUNYA PERFUMADA!

Un relat de: jomagi
Any 1714, Catalunya es materialitza en la Corona d’Aragó... Guerra civil catalana 1462; Segona revolta de remença 1485; Guerra dels segadors 1640 i Guerra de Successió el 1700... i més i més...

Bé doncs, fins aquí hem sigut el que hem sigut... Però ara i avui, en ple segle XXI, després d’aquell engany barroer per assolir la Independència; escombrats i dissolts a base d’hòsties, escopinades i insults... en aquell inoblidable 1 d’octubre del 2017; saltem de cop en una pandèmia que ens fa anar a totes-tots de cul... Quan de repent, una nova Catalunya ressorgeix de les cendres!...

Si, una nova Catalunya que a dia d’avui és líder mundial dels perfums, tant per a dona com per a home... Tant, que fins hi tot ‘Paris-França’, han hagut de plegar veles tots aquells que s’hi dedicaven.

Vet aquí que heus preguntareu: Hi això com pot ser?...

Doncs que un immigrant, un il·luminat, químic mileurista i parlant perfectament el català; va descobrir l’inabastable realitat de que ‘casa nostra’ sigui l’únic racó del món productor de perfums i fragàncies terriblement excitants, tant solides com liquides... i no el 15% o el 40%... Catalunya supera més del 95% !...

Tot gràcies als refusats, ofenosos i pudents PURINS DELS PORCS !...

Gràcies a ells i al químic nouvingut, Catalunya és el referent mundial absolut dels perfums... Tant que, pràcticament la independència de Catalunya es dona ja per feta...

Visca Catalunya (Porcs & Progress)-Parfumeurs du Monde!...

*Riure plegats és fàcil. Plorar junts és més difícil. Bon any a totis !...



Comentaris

  • Magnífic [Ofensiu]
    Gardenia | 11-01-2022 | Valoració: 10

    En una Catalunya tant donada a l'escatologia (caganer, cagar tio, etc..) es un relat molt adient .... ets molt bo !!!