no m'amaguis

Un relat de: instants

Per viure dues carícies
elsdiumenges,
ets capaç de vendre't
l'ànima ?

Ets capaç dedeixar
d'escoltar-te?

De canviar de direcció
el teu camí?

De posar-te màscares?

si és així, endavant!!!
i si no ho és,
no tinguis por de plorar,
plora.

Comentaris

  • ;) mB![Ofensiu]
    aida_16 | 01-03-2006

    està molt bé aquest poema, m'ha agradat, m'ha fet pensar. És raru i senzill! Molt bé

  • Colpidor, sí[Ofensiu]
    Queca | 06-09-2005

    i molt tendre. Si has de plorar, plora. És un molt bon consell.
    Un petò!! I espero poder-te gaudir més que uns escassos instants...

  • Llibre | 28-08-2005

    Punyent i directe. Ben directe.

    Una reflexió poètica d'una situació ben quotidiana.

    El meu apaludiment.

    LLIBRE

  • instants | 28-08-2005

    l'amor bleda i desesperat també forma part de la vida i també és necessari, ensenya a viure.

  • Breu però impactant [Ofensiu]
    Bruixot | 28-08-2005

    Si, si, m'encanta aquesta manera que tens de fer les preguntes. Ets més profund (o profunda?) del que sembla a primera vista.
    M'agrada que els teus poemes parlen de coses importants però sense blederies. Que m'he venut jo per un parell de caricies! Que ens venem tots cada dia!
    És hora que fem poesia lluminosa, i tirem fora la foscor del amor bleda i desesperat!
    Una abraçada!

  • rebel.lia davant els sentiments?[Ofensiu]
    estrangera | 24-08-2005 | Valoració: 9

    instants, gràcies pel teu comentari. respecte del meu escrit voldria dir-te que, aparentment, tens raó, sembla ple de queixes, però no, és només una constatació que els nostres sentiments poden entrar en contradicció amb el que ens rodeja, fins i tot amb el nostre jo més profund com sembla que passa en EL TEU relat.

    En el teu relat sembla que amonestis (o t'amonestes ) respecte d'uns sentiments MOLT forts que et condueixen vers algú del que saps, o tems, rebre menyspreu.

    Diria, ( potser m'equivoco, no ho sé ) que tu també, com jo, expresses perplexitat davant una situació que et posa entre l'espasa i la paret. És a dir que et limita, que "et tanca" dins una gàbia invisible de la qual vols fugir. En fi, en tot cas m'agrada MOLT haver-te conegut una miqueta. Endavant instants!!

l´Autor

Foto de perfil de instants

instants

84 Relats

380 Comentaris

96449 Lectures

Valoració de l'autor: 9.77

Biografia:
Sóc com sóc, aprenc a viure cada dia, alguns més que altres, però no deixo mai de maravellar-me dels petits desitjos fets realitat.

Crec en la llibertat i en la tendresa, d'ella en faig el meu camí i la meua bandera.

No m'agraden les paraules que no diuen res, no m'agrada perdre el temps.

Arranca-li somriures a la vida, car que et golpegi una i mil vegades, sigues tu, assumint totes les conseqüències, i no deixis mai de SER.


"Me da pena que se admire el valor en la batalla, menos mal que con los rifles no se matan las palabras"

"La poesia militant

Els artistes àcrates, imbuïts del romanticisme llibertari i d'un autodidactisme militant, faran del seu art un viarany cap a la llibertat."

" La cultura anarquista" de Ferran Aisa. Capítol: Dinamita cerebral.