Nanos variats 1

Un relat de: crohnic

L'ÚLTIM VIATGE

Era la primera vegada que viatjava sense equipatge.

(Tema: Nanorelat de 10 paraules)


GUANYADOR

Odiava competir. Li encantava guanyar.

(Tema: Nanorelat de 10 paraules)



EGOISTA

Plorava desconsolada la mort del marit. S'havia quedat sola.

(Tema: Nanorelat de 10 paraules)



SOMNIS D'ESTIU D'UNA PARELLA QUALSEVOL

El sommni d'ell era viatjar a una platja idíl·lica acompanyat per dues sensuals jovenetes. El d'ella era que s'hi quedés.

(Tema: La platja)



LA CRUELTAT DEL TEMPS

Feia molt temps que esperava aquell moment. Finalment, quan va arribar, no va disposar de prou temps per assaborir-lo.

(Tema: Manca de temps)



"IN MEMORIAM..."

Curiosament, el dia que tothom el recordava, ell es va oblidar de tots.

(Tema: Manca de memòria)





SUPERVIVÈNCIA

Es va cruspir al seu millor amic, això sí, el va acompanyar amb la millor guarnició possible.

(Tema: Amistats perilloses)



LA SORPRENENT NECESSITAT D'APARENTAR GAUDIR DE LES MILLORS VACANCES

Cada estiu competien per realitzar el viatge més exòtic. Aquell any, un d'ells va desistir i va decidir fer vacances.

(Tema: Estrès de les vacances)



MENJAR SOPA AMB FORQUILLA I GANIVET

Es pensava que trobar feina seria cosa fàcil, no obstant va resultar com menjar sopa amb forquilla i ganivet.

(Tema: Renovació de frases fetes)




ESTAR AMB LA GINEBRA FINS AL COLL

La seva addicció a la beguda li havia ocasionat grans deutes econòmics. Estava amb la ginebra fins al coll.

(Tema: Renovació de frases fetes)



Comentaris

  • els nanos de deu paraules[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 24-09-2009

    tenen més brou del que bull, el de les vacances, impagable, i el de la ginebra, tot un món.
    Sempre he cregut que fer un nano no és fer un acudit fàcil (o difícil, és igual), el nano, jo crec, ha d'amagar una historia més llarga al darrere, i tu ho assoleixes en una gran mesura, cosa que et fa un màster del "nanus reptus".
    Et felicito company.

    Ferran

  • Tots m´agraden![Ofensiu]
    brins | 16-08-2009 | Valoració: 10

    Al Nanorepte te n´he votat més d´un. Si n´hagués d´escollir un, potser em decantaria per... No ho sé...Torno a dir-te que tots els trobo bons.

    Una abraçada, company de reptes!

    Pilar

  • Molt bons els teus nanos...[Ofensiu]
    F. Arnau | 29-07-2009

    Ja veig que t'has fet addicte/a als "nanos". Els trobe irònics i amb sentit de l'humor, com a mi m'agraden.
    D'aquests destacaria el de la platja, "Supervivència" i el de la ginebra...
    Endavant amb els "nanos".
    Una abraçada!
    FRANCESC

  • berenguer | 29-07-2009 | Valoració: 10

    Hola, company de nanorepte!
    Dels que ens presentes m'han agradat especialment: "l'últim viatge" i "egoista".
    Endavant!

  • Bona mostra![Ofensiu]
    Unaquimera | 22-07-2009 | Valoració: 10

    Doncs... aquests primers nanos que publiques no estan gens malament, ben bé al contrari: estan molt i molt bé!
    Algun d'ells és realment divertit, hi ha que demostren molt d'ingeni, altres són crítics, sense esdevenir cruels, ...
    Una bona mostra, en conjunt, del que es pot transmetre amb poques paraules!

    Jo també m'he sentit atreta per aquest repte tan especial en moltes ocasions; en el darrer recull publicat, PARAULES HUMANES, els nanos tenen com a motiu la Bíblia, i en el penúltim, Dosis mínimes de literatura, alguns personatges literaris clàssics.

    Ara que estàs "enganxat" suposo que continuarem gaudint de les teves nanoproduccions... però no deixis del tot de banda els relats, eh?

    T'envio una abraçada breu però molt forta,
    Unaquimera

  • Molt bons![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 21-07-2009 | Valoració: 10

    En destacaria tres que m'han semblat molt enginyosos: "Somnis d'estiu...", "Supervivència" i "La sorprenent necessitat" Ah! i el darrer, el de la ginebra molt bó, també. M'he quedat amb un somriure que és d'agrair amb aquesta calor que et deixa mig baldat.
    Una abraçada, crohnic.

    Mercè

Valoració mitja: 10

l´Autor

crohnic

43 Relats

273 Comentaris

192274 Lectures

Valoració de l'autor: 9.85

Biografia:
Potser seria hora que actualitzés la biografia ja que no la tocava des del dia que vaig començar a penjar relats...
Nascut als 80 i aficionat al bon cinema, la música (els meus gustos són variats, tant m'agrada la música heavy com els cantautors catalans), el Barça, la muntanya,... Enamorat de Girona i d'escriure (llàstima que no sempre es disposa del temps necessari per fer-ho) i orgullós de ser català...
Però bé, continuo pensant que parlar de mi no és important, prefereixo que parlin els meus relats... De totes maneres, amb major o menor mesura, crec que els relats sempre et donen algun indici per saber com és la persona que els ha escrit...
Gràcies per llegir-me i comentar-me...
Salut i relats!!