Motius

Un relat de: Atlantis


Escric perquè vaig ser una nena
que s’inventava històries
amagada a la cambra.
Perquè vaig néixer amb ulls, orelles, boca i mans
que exploren l’espai fosc que ara m’habita.
Perquè el meu cos era fet de cristall.
Perquè no sé ballar i les festes em cansen
Perquè no tinc cap déu, tant que m’agradaria!
Escric perquè m’agrada parlar
i haig d’explicar-me l’univers hostil
a on vaig ser abocada, tan fora de la mare.
Escric perquè estimo desesperadament
els dies i les nits.
Perquè tot el mar m’envaí
i llueixo a les solapes
dues roselles roges.
Escric, en essència,
perquè la mort fa mal
i no m’agrada gens el món on visc.

Escric perquè tinc paraules
no tinc res més
per això escric.

Comentaris

  • T’he anat llegint [Ofensiu]
    Carles Ferran | 25-01-2013

    des de que eres Atlàntida, tant al fòrum con a la teva pàgina. Tens un llenguatge molt personal, amb imatges brillants i per sobre de tot saps commoure l’anima amb quatre paraules sempre ben escollides i molt gràfiques. Potser no tens més que les paraules, però són suficients per omplir el (nostre) món. Aprofita aquesta riquesa.
    Una abraçada.

  • Fantàstics motius![Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 23-01-2013 | Valoració: 10

    Moltes vegades he preguntat per què escriu la gent i cadascú m'ha donat les seves raons. Però pots ben creure que mai no havia rebut una explicació tan completa dels motius pels quals una persona pot arribar a expressar-se amb paraules.
    Veig que, com a mi mateixa, t'agradava inventar històries. Segur que vas ser una bona lectora de contes infantils, que és on primer s'experimenta l'amor pels mots. És llavors quan un comença a adonar-se que són una eina extraordinària que activa la imaginació.
    El teu preciós poema traspua tot un món d'emocions i de vivències. És una mena de declaració de principis, l' expressió del teu pensament i de les teves pors: "la mort fa mal/ i no m'agrada gens el món on visc". Versos contundents amb els que crec que molts de nosaltres estem d'acord.
    Ah! I moltes gràcies per la teva puntualització a la meva "Porta entreoberta" Quatre ulls hi veuen més que dos, (sense comptar les ulleres), diuen.

  • Segur que si...[Ofensiu]
    Annalls | 21-01-2013

    ..que tens més coses. M'identifico plenament amb tu.
    Anna
    L'has escrit amb tant de sentiment...

l´Autor

Foto de perfil de Atlantis

Atlantis

160 Relats

1373 Comentaris

99222 Lectures

Valoració de l'autor: 9.92

Biografia:
From


M'agrada escriure, sobretot poesia , i compartir amb vosaltres els meus poemes.

El meu correu és fogirave@gmail.com