Moments d'enyor

Un relat de: _shamandalie_

Sento melodies lleugeres que em duen records de temps passats, de l'enyor que vaig sentir, de llàgrimes vessades amb ànsies de carícies i mostres d'amor que desitjava sols per a mi. Recordo estrelles mirant-me de reüll mentre jo els hi preguntava si t'havien vist a tu, i la lluna plena xiuxiuejant-me que també estaves al balcó, observant la nit i preguntant-te el mateix que jo. Recordo nits en blanc en un llit potser massa gran per mi, deixant-me acariciar per poemes que no em permetien dormir, taral·lejant cançons que em van ajudar a sobreviure en aquell parèntesis atrapat en el temps, on el ritme de la meva vida s'acompassava amb el so de les melodies que tu em vas fer; i, realment, sóc feliç pensant en aquells moments.

Comentaris

  • Que tendre...[Ofensiu]
    Underneath | 26-04-2006 | Valoració: 6

    Que tendre és la imatge de les estrelles, de la lluna, de pensar que ell (o ella) també està al balcó pensant en tu... de pensar que també intenta omplir les hores pensant de forma malenconiosa en tots els bons moments... en fi, que m'estic anant del tema, però que m'encanta eh ;)

  • U-A-U![Ofensiu]
    AnNna | 24-04-2006 | Valoració: 10

    com he dit ja avui en algun altre relat,

    IM-PRESSIONANT

    com mola! però quines coses, quines frases paranoiques però súper maques.... uau! :)

    mil petonassos, noia!

    i mira que sou burros per haver-vos perdut, eeh?! que érem fàcils de veure, conyuuu!

    annna**

  • " estrelles mirant-me de reüll "[Ofensiu]
    kispar fidu | 21-01-2006

    Estrelles que et miren, la Lluna que et somriu, cançons que t'acompanyen i et xiuxiuegen mentre estirada en un llit massa gran per a tu enyores aquells moments compartits.

    Unes belles paraules per aquestes sensacions de melancolia que ens provoca l'enyor.

    [ pel que fa a la teva biografia, diria que en certa manera tothom (i totdon!) escriu per calmar-se els ànims:

    " Un relat és una carta que l'autor s'escriu a sí mateix per a explicar-se coses que d'una altra manera no podria esbrinar "

    La sombra del Viento



    que vagi bé!!!
    Gemm@

  • una passada[Ofensiu]
    dark_brightness | 17-12-2005 | Valoració: 10

    sobren les paraules no? ;) ptns!

  • Oleee![Ofensiu]
    mistika | 04-12-2005 | Valoració: 9

    Hola Wap@!
    Merci x frme el komentari i la valoració ;)
    Ondia si tens akests sentiments i scrius tan bé amb akesta edat, kuan tinguis + xperiencia de la vida i hagis madurat cm escriuràs? Oleee ole ;).
    Bé doncs et convido a llegir els meus relats.
    MísTik@

  • UuUoOo!![Ofensiu]
    Dreams | 09-11-2005 | Valoració: 10

    Gràcies a que m'has comentat he pogut arribar fins als teus relats i tots m'agraden moltissim ^^ Segueix aixi!!

  • juuu...[Ofensiu]
    Emelkin | 08-11-2005 | Valoració: 10

    Moltes gracies Irene, be jo ja et vaig comentar el que em semblava aket escrit no cal ke menrolli, sols tornarte a dir que, amb aquest relat, encara que curt, aconsegueixes crear una intensitat brutal, jaja no se si es xq va dedicat a mi o no se, pero el que esta clar es que sota cada paraula has aconseguit amagar el sentiment que volies transmetre... o com a minim, el que jo desitjava sentir... testimo irene, mai deixis descriure i de regarlar-me, a mi i a tots, moments de felicitat!! testimo!!

  • juuu...[Ofensiu]
    Emelkin | 08-11-2005 | Valoració: 10

    Moltes gracies Irene, be jo ja et vaig comentar el que em semblava aket escrit no cal ke menrolli, sols tornarte a dir que, amb aquest relat, encara que curt, aconsegueixes crear una intensitat brutal, jaja no se si es xq va dedicat a mi o no se, pero el que esta clar es que sota cada paraula has aconseguit amagar el sentiment que volies transmetre... o com a minim, el que jo desitjava sentir... testimo irene, mai deixis descriure i de regarlar-me, a mi i a tots, moments de felicitat!! testimo!!

  • irene...[Ofensiu]
    rbbarau | 03-11-2005

    És geniaaaaal!
    UAAAAAAAAAAAAAA! m'ha encantat! molt molt molt... de veritat ehhh!!!
    Que maco.. i a més basat en fets reals.. jeje.. makissimmmmm en serio! Moltes felixitats, has sabut escriure, o descriure o com li vulguis dir una imatge preciosa, un temps de d'enyor ple de tendresa !

Valoració mitja: 9.29

l´Autor

Foto de perfil de _shamandalie_

_shamandalie_

27 Relats

129 Comentaris

42136 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
"Poder reír, reír, reír abiertamente,
reír como un vaso al derramarse,
absolutamente enloquecido sólo por sentir,
absolutamente roto por rozarme en las cosas,
herido en la boca por morder cosas,
con las uñas sangrando por agarrame a cosas,
y después dadme la celda que quérais que yo me acordaré de la vida." Pessoa..

Dos peus, dues cames i dues mans amb cinc dits (de pianista) cada una. Ungles mossegades, inevitablement. Dos ulls (molt o poc) foscos, un nas (respingon) i una mata de cabells (henna caoba) que van per on volen.

Amélie, la música, la literatura, el piano, la llibreta negra, un pilot (BIC's nooo!), els gira-sols, els clips, una volta amb monocicle, la meva gent i el meu trosset de veritat.

I.. i tot plegat, una miqueta.