m'he cansat d'estimar-te

Un relat de: kispar fidu

Com em sento?

Estranya quan et miro. Incòmoda quan el somriure dels teus llavis se'm mostra indiferent. Dèbil sota la teva mirada. Tremolosa quan no sé com apropar-me. Espia quan no puc evitar observar-te. Traïdora quan m'abstinc de tocar-te. Incapacitada quan al teu costat resto immòbil. Perduda quan sembles tot allò pel que vull somriure. Feble quan lluny de mi sols vull posseir-te. Impotent quan sento els teus passos rere un mur de cristall. Cansada quan farta de somiar no faig altra cosa que en tu pensar. Dubtosa quan tu rondes tots els meus perquès. Confosa sota les teves paraules de dolços somriures i tendres mirades. Distant mentre desitjaria que sols l'aire ens separés per a permetre'ns respirar. Alegra quan t'escolto. Somrient quan t'aproximes. Princesa quan comparteixo somnis amb tu. Estúpida en adonar-me que m'és impossible oblidar-te. Presonera quan sóc incapaç de desfer-me dels teus records. Incapaç quan intentant mirar altres punts segueixo saltant obstacles per a arribar a tu. Apagada quan la teva llum no m'il·lumina. Feliç quan t'asseus al meu costat i sé que els minuts pròxims seràs allà. Criatura quan els teus missatges m'inquieten i hi busco respostes. Invasora quan sento que el teu terreny no em pertany. Infiltrada quan desitjosa de compartir amb tu cada instant lluito per passar-me els segons al teu costat. No desitjada quan penso que puc resultar-te pesada. Obstacle quan sovint em sento impediment dels teus compromisos i dels meus paradisos. Terriblement nostàlgica quan dibuixo escenes de la teva presència en els meus records. Feble quan la teva noblesa em posseeix. Inútil quan no puc desfer-me de la teva força que m'obsessiona. Titella de l'escenari dels meus contes. Poeta dels meus somnis frustrats i irrealitzables. Lluitadora sense poder ni voler fer ús de les armes. Ferida sense venjança possible a un dolor involuntari i no evitable. Dormida rere les teves pestanyes. Esclava dels meus somnis i romanticismes. Indecisa entre promeses i propostes. Frustrada sota tantes portes tancades. Conformista per no alçar la vista i guaitar altres estrelles. Petita als peus de la màgia de la teva grandesa. Submisa a les ordres dels meus desigs. Capritxosa per no intentar buscar matisos. Aturada en els efectes d'esperances interminables. Melangiosa rebuscant entre fotografies i imatges. Inacabable quan intento posar fi a aquestes passions i omplir llistes de lletres i paraules que em parlin de tu. Inestable quan les teves passes em fan dansar com un veler a la deriva. Lladre quan intento reconstruir tot allò que estaràs fent. Alterada quan em pregunto per què ets tu i per què sóc jo qui m'ho qüestiono. Lligada quan desitjo corre per anar-te a buscar. Misteriosa quan em poso a observar els teus encanteris. Poca cosa quan de reüll et miro aprofundint en les teves innocents mirades. Absent quan el meu món s'atura als teus passos. Rapinyaire quan voldria gaudir de tots els teus moments. Menyspreable quan et faig dubtar del què penso i sento. Somiadora incansable quan m'adono que caic de somni en somni i desitjo seguir somiant. Enganyada quan les falses esperances es demostren. Música de silencis que em recorren per dintre. Desagraïda quan em mostro freda intentant allunyar-me i així salvar-me o salvar-te. Avergonyida quan sóc conscient de tot el que ens rodeja i segueixo somiant sense rendir-me. Covarda quan sóc incapaç de llançar-me i mostrar-me.

Em sento rellotge dels segons que passen
i comptagotes dels minuts que resten.

Presa en els teus paratges
i immersa en mars d'onatges.
Poeta de paraules sense resposta
i amant de passions que no conforten.


i tu ets innocent de les meves trampes,
doncs sóc jo qui construeixo muralles que sempre em tanquen.

Comentaris

  • Al·lucinada...[Ofensiu]
    natasha | 05-11-2006 | Valoració: 10

    ...amb aquest escrit. Brutal. És una passada com et descrius amb aquest munt d'adjectius i aconsegueixes un relat bell sense ser carregós, tot el contrari. A tot això cal afegir-hi les sensacions d'una situació viscuda fruit de l'amor.

    Em quedo sense paraules davant d'aquest text, lliçó magistral (i no son compliments).

    -.-NaTaShA-.-

  • No em canso de llegir-te...[Ofensiu]
    Unaquimera | 05-11-2006

    Una descripció gairebé exhaustiva de sensacions, sentiments, emocions, estats d'ànim, ... que fan pujades i baixades, que s'apropen i s'allunyen, que giren i tomben... i fan l'efecte d'un laberint amb poques sortides... però és que la vida és així.

    Un relat ben realista que dibuixa bé un moment de l'existència que em sembla que tots podem sentir com a propi en passat o en present.

    Ben fet, Gemm@! Ha estat un plaer tornar a llegir-te!

    T'envio una abraçada ben càlida que espero et conforti i t'agradi,
    Unaquimera

  • gracies pel teu coment[Ofensiu]
    Alícia Gataxica | 03-11-2006

    no et pensis que no et segueixo, però tinc poc temps ara per ara de llegir bé i fer comentaris com cal.

    He de reconeixer que amb aquest relat m'has sorprés, és dur, i molt real, com una persona es pot obsesionar d'allò que més s'allunya. Dolor, fustració relacions humanes incompreses, una realitat d'avui dia que expreses de forma cotundent i amb una redacció polida i acurada.

    Felicitats, m'ha agradat molt.

  • la paraula[Ofensiu]
    jaumesb | 29-10-2006 | Valoració: 10

    sols serveix per adonar-nos del meravellós llenguatge que hi sense ella.
    sigues feliç viu sense fer-te massa preguntes, escolta el cor
    mou-te

  • et sents:[Ofensiu]
    Capdelin | 21-10-2006

    "estranya, incòmoda, feble, tremolosa, espia, traïdora, incapacitada, perduda, impotent, cansada, dubtosa, distant, presonera, invasora... ... ... "

    per tant, et sent... VIVA, enamorada, mortal i immortal a la vegada.
    Ostres, has buidat el diccionari aquesta vegada.
    Molt bon escrit, Gemma!
    Petons i una abraçada
    PD. m'ha cridat l'atenció que no has repetit cap de les paraules clau (amb tota intenció je je )

  • doncs jo... em quedo amb la boca badada [Ofensiu]
    Noia de vidre | 20-10-2006 | Valoració: 10

    cada cop que et llegeixo... em porte un perfum que a cops em falta durant el dia...
    **
    Poeta de paraules sense resposta
    i amant de passions que no conforten.
    (relament cert i molt bo)
    **
    1 petonet molt fort de vidre i 1 abraçada!!

  • tens una gran capacitat...[Ofensiu]
    Ullets | 20-10-2006 | Valoració: 10

    per estimar! daixò no en tinc cap dubte, ni ara ni mai. Pots fixar-te en els mils detalls que encisen la vida, i també deixar-te seduir per ells. suposo que per això ets tan especial, i per això et "tinc" a la meva vida, des de fa temps. De vegades més aprop i d'altres més lluny, però el cap i a la fi, si ens necessitem hi som.
    No és dolent sentir així, però no has de deixar que t'obsessioni tant... per que sinó, al final t'anul.les tu... i perds els poders màgics de la "súper dufineta".
    Estima, però també estima't a tu...
    Es quasi més important aprendre de nosaltres, i desprès enamorar-nos del món si cal...
    el teu relat, desprèn ja massa patiment, i l'amor, no és patiment, o si?
    Gaudeix de tot el que tu tens, que és molt.
    T'estimo súper dufineta!

  • gracies per comentar-me!

  • sentiments, sensacions...[Ofensiu]
    Katiuska | 18-10-2006 | Valoració: 9

    ...que tots hem sentit, sentim o sentirem alguna vegada!
    voldria seguir llegint i que no s'acabés mai...
    Felicitats!

    ***Berta***

    Per cert, acabo de veure que ets de l'1 d'abril com jo...jejej i m'ha fet ilu :D

  • No se que dir..[Ofensiu]
    Senshi | 18-10-2006 | Valoració: 5

    m'ha deixat parat el teu relat... has fet que em retornessin algunes vivencies que creia oblidades...
    records de molts dels sentiments que descrius, que no vaig saver interpretar en el seu moment...
    Quantes coses canviarien si tinguessim l'habilitat de atrevinse a donar un sol pas de vegades.
    M'agradat molt el que has escrit...

  • haurem de montar un club d'amors impossibles, esque també es fotut això d'enamorar-se de qui no toca...
    a mi aquest relat també em reflexa bastant. molt ben relatat ;) moltes gràcies per haver-lo escrit. un petonàs.
    vicky.

  • Sol_ixent | 16-10-2006 | Valoració: 9

    Ostres Gemm@, no saps com m'ha colpit aquest relat... M'ha deixat sense paraules, de veritat que és un dels millors que he llegit per aquestos móns de RC...

    Pel que puc deduir en els teus relats, tu també acostumes a "menjar-te molt la olla" amb el tema amorós, però si et serveix de consol, aquí en tens una altra que fa exactament el mateix. T'entenc perfectament quan dius que et canses d'esperar, jo de fet, crec que sempre he fet el mateix; perquè com tu ja molt bé deus saber, ens enamorem de qui no toca. I això és així de dur, però real. Però tu tens la sensibilitat de l'escriptura i el talent dels grans, així que tard o d'hora trobaràs algú que sàpiga apreciar i estimar allò que ets i tens. Creu-me, mai deixis d'estimar, de somniar, d'ignorar els comentaris dels altres, d'esperar i sobretot... d'escriure.

    Una abraçada molt forta, i, si algun dia necessites parlar o comentar "batalletes amoroses" estic aquí per ajudar-te, jo també en tinc unes quantes...

    En fi, cuida't... ;-)

Valoració mitja: 9.13

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210784 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo