Entén-Me

Un relat de: kispar fidu

~* per nadal, ovella nova al corral *~

i llibre nou també :)
[i un xic de publicitat, jeje]

EntiéndeMe - Gemma Gelabert Gonzalo




Entén-Me


"cuando Entendí
que debía EntenderMe,
me pregunté:

¿Por qué no me EntiendeN?
(y empecé a comprender)"




Bones Festes!



Comentaris

  • Gemma[Ofensiu]
    jaumesb | 27-04-2010 | Valoració: 10

    pens que és un bon treball, una bona recerca, un posar les coses al seu lloc.


    Escoltat't, sort i endavant

    no tinc temps per escriure, l'he de guardar per viure


  • Afegit[Ofensiu]
    T. Cargol | 10-01-2010

    "Però tal vegada aquest no és sinó el punt de vista miop ..."
    Posant un símil futbolístic: A "Crakovia" Messi li pregunta al mister (Guardiola) que vol dir "perdre" i Guardiola li diu: "és quan els altres han fet més gols que tu"; doncs aquí el mateix no hi ha traïció a l'accessori ni al fonamental, per tant rectifico, perqué un pot ser el que és, sense adonar-se'n que podria ser d'una altra manera: desconeix altres conceptes que poden rellevants pels aguns altres,...

  • Moltes felicitats[Ofensiu]
    Galzeran (homefosc) | 27-12-2009

    per la teva tasca creadora i per l'empenta que hi poses. Llegirem el llibre i et farem el comentari pertinent, tot i dir que el primer poema que es pot llegir al bubok ens mostra el camí, és la punta d'un iceberg que flota lentament, surant en aquest mar de sentiments que alguns amaguen i altres el fan lluir al sol, al caliu, on millor es viu.

    Bé, et felicito de tot cor, i dir que et volem seguir veient per aquí... i per les trobades.

    Una abraçada Gems

    Ferran

  • BONES FESTES!![Ofensiu]
    Sol_ixent | 26-12-2009 | Valoració: 10

    Veig que continues tant inquieta com sempre, amb els projectes que van anant i sortint nous... molt bé, així m'agrada! :D

    Espero amb deliri llegir aquest llibre nou teu, ja t'informaré quan ho faci!

    Ah, per cert: si no és molt preguntar: la de la foto de la portada ets tu? T'hi assembles molt!

    Un petonàs, Gemm's!!!!!!!!

  • Accesori i fonamental[Ofensiu]
    T. Cargol | 23-12-2009

    Amb traïr allò accessori per respectar allò fonamental em referia a prendre l'opció o mirada lésbica. Però tal vegada aquest no és sinó el punt de vista miop en el sentit de que qui la pren no ho viu així.

  • La portada, xicona, de PM!!!!![Ofensiu]
    rnbonet | 17-12-2009

    No sé si la resta la igualarà. Espere i desitge que sí.

    O siga QUE AIXÍ SIGA!

    Salut, rebolica, versos i sexe! En l'idioma que siga!!!

  • Felicitats![Ofensiu]
    F. Arnau | 17-12-2009

    Et felicite pel nou llibre, et desitge tot l'èxit del món i...

    BON NADAL!!!


    FRANCESC

  • Trair allò accessori[Ofensiu]
    T. Cargol | 17-12-2009

    a "El fill de l'acordeonista" Bernardo Atxaga - nascut segons veig a Wikipedia Joseba Irazu Garmendia - presenta un fet contradictori: un que traeix als seus companys i amics: contràriament al que pensem acaba sent el millor, la polícia els deté i ells deixen de formar part del grup armat, ràpidament; allò era una bogeria. O sigui que de vegades hom es veu obligat a trair per respectar-se i respectar als altres: traint allò que només es accessori.

l´Autor

Foto de perfil de kispar fidu

kispar fidu

133 Relats

861 Comentaris

210906 Lectures

Valoració de l'autor: 9.59

Biografia:
si vols descobrir, reCREA


De l'1 d'abril del 86. Sant Quirze(nca) del Vallès.


Escric per a teixir teranyines d'entortolligades paraules, i per a extreure què penso i sento quan sembla l'única manera.


Jo? esperit lliure, ànima catalana, cabreta biciada, somiadora, lluitadora, ment incansable, cul inquiet (i cap), ànima voladora, emprenedora, apassionada de l'art, i... deixeu-m'ho dir... poeta (a petits passos, però constants, formant-se).


kispar què? KISPAR FIDU
Gemma Gelabert Gonzalo