Mentre ens mirem

Un relat de: angie

Et mulles de dolça humitat
que sura entre molses
al gorg tímid.
Creix el cor,
cavaller valent
de pors negat,
ara nítid.
Teia púrpura encens
i en cau fosc t'endinses.
Esclates en desig trobat,
quan paret roent
amb carícies de llum
esquinces.




Comentaris

  • Sol_ixent | 14-03-2007

    deliciós poema, curt però ben traçat i intens.
    (igual que el meu comentari ;-)

    per cert... veig que tots us heu posat "fotos sensuals" a la biografia, jo me la posaria, el que passa que el plaç acaba molt i molt aviat.

    una abraçada sincera!

  • Una petita perla.[Ofensiu]
    Unicorn Gris | 13-12-2006 | Valoració: 10

    Molt suggerent i maco. Carinyós. M'ha agradat, felicitats.

  • Mon Pons | 03-05-2006

    Sentim a dir que el símbols són el fonament de tot. En un sentit originari, són l'arquetip o forma primera que vincula l'existència. Les persones, a manera de pont, ens manifestem i expressem, amb el llenguatge. Inventem coses, juguem, sofrim, canviem, vivim i morim. A través d'ells. Però, els símbols, no són només conceptes o metàfores senzilles, mitjançant els símbols les coses són més poètiques i belles. Com el teu poema.
    Per a Jung, el símbol no és ni una al·legoria ni tampoc un simple signe, sinó més bé "una imatge apta per a designar lo millor possible la naturalesa obscurament sospitada de l'esperit".

    Salutacions!

  • es curta pero...[Ofensiu]
    pseudo | 19-04-2006 | Valoració: 10

    Tot el que descriu d'una manera tan dolça i genial, fan d'aquesta poesia una meravella! Magnífic...

  • angie!![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 19-04-2006 | Valoració: 10

    Genial, sublime, preciós i molt eròtic (suaument)! També, molt metafòric... amb unes imatges increïbles. M'ha agradat moltíssim. Curt i intens, aquestes caricies de llum finals gairebé em provoquen un calfred... Caram noia! Sort que ho acabes de recomanar!

    Petons! (com sempre...)

  • Jofre | 22-03-2006 | Valoració: 10

    Una delícia.
    Moments de plaer: batecs de vida.
    Per llegir-lo tot sovint, de debò!

  • Molt tendre[Ofensiu]
    sants78 | 20-03-2006

    És el primer que he pogut llegir de tu i crec que he encertat de ple. Felicitats i gracies per brindar-nos aquestes paraules.

  • Angie, angie[Ofensiu]
    Far de Cavalleria | 17-03-2006

    quan et llegeixo i rellegeixo em quedo sorprès de la teva capacitat per expressar l'erotisme d'una forma tan sensual i tendre.

  • Preciós...[Ofensiu]
    Maria Pilar Palau Bertran | 26-02-2006 | Valoració: 10

    molt profund i extraordinàriament ben poetitzat: una meravella de poema.
    Gràcies per comentar-me, m'agrada que ho facis, valoro molt la teva delicadesa i elegància i em dones ànims per tirar endavant. M'encanta que em parlis de la teva nina aprofita aquest moment i apunta tot lo que et digui i faci, abraça-la ben fort i menja-te-la a petons que això jo ja ho he passat i aviat s'acaba.
    Una forta abraçada.

  • poesia pura...[Ofensiu]
    Becari | 24-02-2006 | Valoració: 10

    i nítida, entre duess mirades poden passar aquestes coses i més....i tu has sabut fer poesia d'alta qualitat.

    fantàticament fantàstic

  • Expressió directa, creïble i viva[Ofensiu]
    T. Cargol | 24-02-2006

    Versos produïts sense intermediació, càlcul o reconsideracions.

  • Molt bé![Ofensiu]
    brumari | 24-02-2006

    Erotisme amb belles imatges, sense tòpics.

    Una obra d'art!

    Petons

  • La màgia de les paraules[Ofensiu]
    brideshead | 23-02-2006

    Quan la ploma àgil del poeta juga amb les paraules i les encadena, en una espiral subtil de versos que creixen incessantment i dibuixen en la ment del lector unes imatges suggerents i sensuals que parlen de l'erotisme més bell: el que no es veu ni s'escriu, només s'intueix. I tot això, s'intueix al darrere del teu poema. Felicitats!

    Un parell de petonets, angie!

  • Mirades....[Ofensiu]
    Leela | 22-02-2006 | Valoració: 10

    que vaticinen tota una història al darrera...
    Angie, m'ha agradat molt aquest poema, el procés ple de metàfores bellíssimes, internes i externes gràcies a les mirades.
    Si, les mirades solen ser de vegades tant intenses i si quan fem alguna cosa ens mirem la informació que ens transmetem pot ser tant bella com les teves paraules.

    Un petó !!

    Leela

  • poema obert...[Ofensiu]
    Capdelin | 22-02-2006

    a vàries interpretacions... la seva abstracció et porta a la intimitat de l'erotisme fi (així ho interpreto jo)... hi ha bellesa en els mots i silenci ardent i gestos suaus de passió... no sé, quedes com atrapat amb la boca oberta i amb certa bava d'admiració...
    una abraçada, poetessa!!!

  • Vet aquí[Ofensiu]
    boigboig | 22-02-2006

    feia temps que no et llegia (ni a tu ni a gairebé ningú), coses de la feina... que vaig atabalat!
    I quan ho faig, em trobo aquest poema, que, realment, m'ha sorprés molt i molt.
    Primer, perquè trobo que de les primeres coses que et vaig llegir, he vist una gran millora, molt gran! Trobo que a tu, com a molts de nosaltres, ens ha fet un gran bé per la nostra forma d'escriure el fet d'estar a RC, que la gent et comenti, llegir relats d'altres, etc etc.
    M'agrada també perquè el teu poema té cops amagats: des de la rima, fins a certs significats que a mi em sembla veure.
    Ara bé, i ara ve la crítica, em sembla una miqueta forçat (el teu poema). Vull dir que el regires tant, intercanviant les posicions dels verbs, que costa de llegir.
    Però, això sí, et deixa una regust exqusit a la boca, com un bon armagnac, que perdura un temps després d'acabar-lo de llegir...

    Una Abraçada,

    Boig!

  • Nobles i dolços sons...[Ofensiu]
    Jere Soler G | 22-02-2006 | Valoració: 10

    ...has fet arribar al meu cor en llegir aquest poema. Ho vaig fer ahir abans d'adormir-me i esdevingué la millor llavor per als meus somnis. No cal dir res més quan hem aconseguit deslligar els sentiments que volíem. Perfecte.

  • uoooooooo[Ofensiu]
    silvia_peratallada | 22-02-2006 | Valoració: 10

    fantàstic!!!!!!
    felicitats!!!!
    m'agrada molt el teu estil....de debò!!

    REcords!!
    Sílvia

  • esquinçar amb carícies de llum...[Ofensiu]
    ROSASP | 21-02-2006

    Un apropament que va més enllà del ulls, més enllà de la pell i dels cossos.
    M'ha donat la sensació de véncer les barreres de les pors i els perjudicis i deixar-se portar per la unió de tots els sentits.

    Imatges precioses i molt ben lligades.
    Un poema rítmic i profundament encisador.

    Jo també estic molt il·lusionada amb això de la trobada.

    Petonets i fins ben aviat!

  • A banda...[Ofensiu]
    rnbonet | 21-02-2006 | Valoració: 10

    ... de totes les metàfores que fan que el poema siga quasi una paràbola, m'ha sorprès la rima assonant a-b/-cab/cdac-d
    Té, per ventura, cap perdut secret?
    Molt bé, 'angeleta'.
    Salut i rebolica!

  • Paraules clares i suaus[Ofensiu]
    Unaquimera | 21-02-2006

    Quan et llegeixo (t'he llegit força, abans d'avui, però sempre deixava per a després afegir el comentari : d'avui no passa!)
    em creix el cor,
    cavaller valent de pors negat,
    ara nítid.
    Potser per les teves paraules, clares i suaus i ben posades, potser per les sensacions que traspuen... Una abraçada i , si me la permets, angie, una carícia de llum
    Una quimera

  • inici[Ofensiu]
    jaumesb | 21-02-2006 | Valoració: 10

    entrada, descoberta
    tot un plaer llegir-te
    estàs en el bon camí

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de angie

angie

199 Relats

1457 Comentaris

276276 Lectures

Valoració de l'autor: 9.83

Biografia:
Sóc tan sols un fantasma d'allò que m'agradaria ser, per això em trec el llençol sovint i em despullo entre la prosa i la poesia, per trobar el món que somnio.









El meu correu :angels_torres2@hotmail.com