Mandra del món

Un relat de: rbbarau

Em fa mandra somriure-li al món cada dia.
Ennuagar-me amb el fred del matí.
Que el vent i l'amor em facin plorar els ulls.

I creuar-me amb el senyor de la jaqueta llarga.

I baixar les escales fosques que fan tanta pudor, i respirar, després, un món que mai s'atura.

Que la gent camini a poc a poc i jo tingui pressa.
Que la gent camini de pressa i jo vulgui anar a poc a poc.

Em fa mandra parlar de tot i de res.
Seguir amb les mentides que guien les meves passes.
I tornar a fer veure que tot va bé.

I esperar que acabin de passar tots els cotxes i deixin aquell fum espès.
I contaminin unes il·lusions cansades.

Vull que plogui. Quedar-me a casa i només pensar.
Que em deixin en pau. Que no. Que avui no sóc jo.
Que la vida em pesa a les pestanyes.

Comentaris

  • Que la vida em pesa a les pestanyes[Ofensiu]
    sants78 | 13-06-2007

    M'encanta aquest últim vers.
    Quantes vegades ens hem sentit així?
    Bé, com a minim jo :)
    Una abraçada.

  • Poesia molt urbana[Ofensiu]
    gypsy | 10-05-2007 | Valoració: 10

    de quotidianitats profundes.
    És fàcil identificar-se en el subjecte del teu poema.
    I en fas bellesa, regal embolcallat en paraules.
    petons

  • Ei...[Ofensiu]
    Meryl | 06-05-2007 | Valoració: 10

    ...sí, sí, sóc de Súnion...(3r d'eso) jeje.. També jugo a voleibol, sísí...

    Molt bo. M'ha transmès d'allò...com dir-ho? Simplement és que és genial. Són dies en que et sents cansada de fer sempre el mateix i t'acabes convencent de que tot és igual, però decideixes fer-hi alguna cosa per canviar, per ser diferent, fer de la vida alguna cosa especial, radiant. M'has fet pensar...(i mira que això amb mi és difícil...jejje.)

    Encantada de llegir-te, conèixer-te i saludar-te
    Un petó molt gran

    Meryl

    PS: algun dia que tingui més temps et continuaré llegint
    :D

  • Genial[Ofensiu]
    Roget | 15-04-2007 | Valoració: 9

    Un dels tants dies en que sembla que anem contracorrent.

  • quina sensació...[Ofensiu]
    nunetta | 13-01-2007

    ... més ben aconseguida! m'ha encantat com explicaves la sèrie d'accions i les sensacions que les acompanyaven.. m'hi he sentit molt identificada!


    merci pel comentari que em vas deixar,

    un petonet!

  • tot i i que ja em..[Ofensiu]
    blaumar | 01-01-2007

    pesent les perpelles, no em fa mandre lloar-te per aquesta rítmica trena de mandres enllaçades.

    sovint sento el que dius i no és ben bé mandra sinó basarda barrejada amb l'increible sensació d'estar fart de jugar a viure.

  • M'he reconegut[Ofensiu]
    Lilith | 28-12-2006 | Valoració: 10

    M'ha agradat molt, noia. Coneixo les sensacions que has sabut descriure tan bé ;)

  • artur | 28-12-2006 | Valoració: 1

    No havia entrat mai en aquesta pagina, ni tampoc coneixia aquesta faceta teva d'escriptora. I te de ser sincer, m'agrada. Encara que ja saps com penso si estàs cansat d'alguna cosa s'ha de canviar i per fer-ho s'ha de lluitar, però tranquil·la que no parlo de violència parlo d'actitud, la lluita diària en totes les cares de la nostra vida. De compromís i de constància i en aquells dies que ho engegaríem tot a pendre vent encara mes. Som nosaltres el futur. I tampoc et parlo de països i estats perquè no em surtis amb l'excusa que hi ha altres que estan pitjor, et parlo de persones i de moments.
    A el CD esta en procés, bones festes.
    la valoració no es broma??????????????

  • Perfecte[Ofensiu]
    Nyaelven | 10-12-2006 | Valoració: 10

    Quan el món va massa ràpid nosaltres estem mandrosos. Molt ben explicat

  • Dios!!!![Ofensiu]
    Bufanuvols | 10-12-2006

    Ei! Molt bo! No sabia que fossis lletrista de Llach (passa-li-la que, de segur, li agrada) De veritat veritat veritat t'ho dic: molt bona!!

    Simple, directa, clara... perfecta!

    Bé, no tant com jo.

    Jo també et seguiré llegint

    Bufanuvols

Valoració mitja: 8.29