Egoïsta

Un relat de: rbbarau

Tothom m'estira per tot arreu. A veure qui pot més. A veure qui em guanya i qui aconsegueix que faci el que ell vol. Qui és més egoïsta?
Mil cordes em fan ballar a gust de qui ha aconseguit dominar-les i, com un titella, em moc sense decidir res...
El que jo vull ara és igual, sóc un simple titella i, jo sol no puc fer res.
A veure qui té més poder de convicció, a veure qui em fa més mal amb les paraules o amb els silencis, a veure qui aconsegueix esquerdar-me l'ànima i així fer-me més dèbil. Com més dèbil sóc, més podràs manipular-me.
Jo al mig de tot i tant buida. Qualsevol idea, ara mateix, no seriviria per res.
I amb la veu més agredolça que has sabut fer m'has dit el que mai hagués volgut sentir. Egoïsta. M'has guanyat. M'has fet sentir més sola que mai.
Egoïsta cada pensament. Tot és egoïsta. L'amor és egoïsta, l'amistat és egoïsta. Tot ho és. Tot. El que et sembla que fan perquè et sentis millor, no. Només ho fan per sentir-se millor ells mateixos.
-Jo he estirat més. Me la quedo. Ara em pertany.-I, resignada, esborro el que m'havia atrevit a somiar perquè no era el que esperaven de mi, sóc un simple titella amb els fils enredats.

Comentaris

  • Doncs no...[Ofensiu]
    N | 19-01-2006

    Que no et manipulin...no facis el que tothom vol..lluita..si vols ho fem juntes...que jo també ho haig de fer...
    un cop més...original...entenedor...reflexiu..i especial.
    Peró molt fort carinyo..un altre!!!