Que guardi les meves llàgrimes per quan em facin més falta

Un relat de: rbbarau

Avui que no t'he vist, avui t'enyoro.
Avui és un d'aquells dies en que m'ofen tot...i al mínim cop m'esmicolo, com la ceràmica.
Avui sóc feble i m'enfado amb el món perquè em sembla massa, tot, per mi. M'enfado amb l'absorditat de la conversa del dinar i amb la imatge clavada d'uns ulls que miren amb desgana...I jo tremolo...enfadada tremolo. Tinc ràbia contra tot el món. Avui sóc ràbia. Ràbia amagada darrera la tristesa que ofego entre sanglots.
I tinc ganes que tu vinguis, i que somriguis al veure'm cansada de toti de tothom, i que em diguis que no tinc dret a queixar-me er res. I que caminem mirant-nos de reüll i que m'agafis molt fort i que em diguis coses boniques, encara que siguin una mica mentida.
I després que em facis molts petons delicats perquè vegis que avui són els que necessito i que, abraçats m'entenguis i em diguis que guardi les meves llàgrimes per quan em facin més falta...

Comentaris

  • Ostres...[Ofensiu]
    Underneath | 12-09-2006 | Valoració: 9

    que maco... no estic inspirat per fer un comentari com deu mana... però entenc això de "que tu arribis i somriguis i em diguis que no tinc dret a queixarme..." és una sensació que entenc molt bé...
    M'ha agradat, de debò jajaja
    Una abraçada, i a veure quan vens a una altra trobada eh!

  • ahir...[Ofensiu]
    tardors | 07-07-2006

    va ser un dia una mica semblant a aquest...

    m'ha agradat el relat, vaig a seguir descobrin-te!

    Tardors
    aralC

  • Diria que és[Ofensiu]
    Perestroika | 07-07-2006

    el primer que llegeixo teu, i l'he sentit proper. M'ha agradat el vocabulari directe, sense embuts, que arriba, que t'identifiques.

    Vaig a llegir la resta, m'has fet venir ganes.

    Un petonàs

  • real!![Ofensiu]
    Matterhorn | 28-05-2006 | Valoració: 10

    és tan real el k descrius...!! més d'un cop m'he llevat enfadada amb el món, sense ganes de fer res, etc... i com és de cert, que el que més necessites és una abraçada, un petó o una mirada de complicitat!
    enhorabona! m'ha agradat molt i m'ha fet pensar molt en mi.. jeje ;)
    apali que vagi b!

  • a falta de...[Ofensiu]
    Capdelin | 26-05-2006 | Valoració: 10

    mals més greus, convertim les nostres petites penes en catedrals de dolor i l'absència de la persona estimada aguditza aquesta sensació de buidor, de pèrdua del sentit de l'humor i tota la primavera queda reduïda a un estúpid i indiferent esclat de quatre brots de fulles verdes...
    No hi ha mals majors i menors, casdascú els ageganta segons la situació... Trencar-te un dit és una tragèdia quan la resta del cos i de l'ànima respiren esplendor.
    Una abraçada.

  • Roser...[Ofensiu]
    N | 25-05-2006

    Que maco tia...de veritat...preciós...
    Sé que vols dir..he tingut dies d'aquests també...i espero que no en tinguis molt sovint...
    Amor...un petó molt fort!
    T'estimo!

Valoració mitja: 9.75