Manca d’inspiració

Un relat de: Naiade
Ni a la llum del dia, ni a l’ombra de la nit
puc trobar el teu contacte.
On ets doll d’aigua inspiradora?
On ets llum que guiaves el meu pas?

Successos que han truncat la meva vida
uns de pèrdua, altres de joia i retrobament
han fet trontollar mon ànima
I ara resto encallada a mig camí.

Cerco sense quasi forces
anhelant trobar la porta d’enllaç
per on durant tant de temps
he pogut connectar i gaudir de la saviesa ancestral.

M’he perdut, superada pels sentiments
I no trobo la teva mà que altre hora em guiava.
Espero, amb pausada serenor
Que apareguis de sobte i pugui reprendre la ruta.

Comentaris

  • El doll d'aigua sempre hi és,[Ofensiu]
    aurora marco arbonés | 16-11-2014 | Valoració: 10

    només cal tenir els ulls oberts i el cor amatent. I no sempre els tenim perquè passem per fases de foscor i de ment eixorca. És el que Sta Teresa en deia "la noche oscura del alma". Però veig que, en aquest cas, la manca d'inspiració és un recurs de poeta, perquè cal inspiració per a escriure aquests versos tan sentits.
    Deixem que el doll ens trobi.

  • mar - montse assens | 15-11-2014

    Un poema preciós!!! però el títol no se li adiu ;)
    Una abraçada ben gran!

  • La font de les naiades[Ofensiu]
    Aleix de Ferrater | 27-10-2014 | Valoració: 10

    Montse, si vols retrobar la inspiració, colzes a part, et recomano una excursió al Montseny, concretament a Sant Marçal. Allà agafes un camí ample que baixa tot xino-xano vall avall i al costat de l'entrada del càmping L'illa trobaràs... tatxaaaan!... la font de les naiades! té tres sortidors d'una aigua impressionant, fresca, regalada i alimentícia. Beu-ne i omple't la cantimplora a vessar. A casa, quan no et vingui la inspiració, un glopet de l'aigua de la font de les naiades i ja veuràs! Vaig fer aquesta excursió fa quinze dies i és difícil d'oblidar. A part, podràs menjar les castanyes que et trobis pel camí.Una abraçada.

    Aleix

  • Si quan no estàs inspirada[Ofensiu]
    Nonna_Carme | 24-10-2014

    escrius un poema tan bell, que faràs quan la inspiració sigui amiga teva? Guanyar el Premi Nobel?
    M'ha encantat, Montse!!!
    Petonets a tu i a la petitona.

  • Cert desànim[Ofensiu]
    reusenca | 24-10-2014 | Valoració: 10

    Intueixo un cert desànim en les teves paraules. Tot i això traspues fortalesa i decisió. No entenc massa de poesia, però com escriptora comparteixo amb tu aquestes pujades i baixades que ens dóna el nostre afer. Com deia Salvador Espriu: escriure poesia és una tasca molt difícil, aquests moments hi deuen formar part. Sàpigues que et llegeixo amb moltes ganes.
    Una abraçada

  • Certa contradicció[Ofensiu]
    Bonhomia | 24-10-2014 | Valoració: 10

    No ho sé bé, però potser et sents forçada a escriure, pel que he notat. Tot és posar-s'hi i deixar-se portar, no cal esquematitzar, doncs llavors la inspiració flueix per si sola... ara bé, t'has fixat que et contradius?

    Molt de gust de tornar a comentar-te després de tant de temps!


    Sergi : )

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Naiade

Naiade

246 Relats

1711 Comentaris

274346 Lectures

Valoració de l'autor: 9.91

Biografia:
Fa temps que escric, necessito plasmar el que porto dins. També m'agrada pintar, pel mateix motiu.
Però escriure per un mateix no té cap gràcia, necessito estar en contacte amb gent que també li agradi i poder compartir i intercanviar opinions, consells.
Varen parlar-me de relatsencatala i aquí estic, satisfeta de formar-ne part.

R en Cadena



(fes clic a la imatge i descobreix què és "R en Cadena")


Lèvingir en va encadenar i jo he passat la cadena a orchid i entortilligat. També a gaia1, Follet, Blaumar i Atlàntida

Per qualsevol cosa aquest és el meu e-mail:

mlloretp@gmail.com