L’ÚLTIM TREN

Un relat de: jomagi

-Si us plau, podríeu dir-me en quina via surt l’últim tren?
-Oh hi tant! Mireu, baixeu fins el quart nivell i al fons de tot decanteu cap a la dreta on trobareu una andana, que tot hi que heus semblarà desèrtica no en feu cas, vos endavant, camineu, camineu sense defallir fins el fons de tot i gireu a mà esquerra.
-Gràcies... Daixò, m’han dit que la sortida d’aquest tren és molt aleatòria, vull dir imprecisa...
-Si és veritat, però tractant-se d’un directe ja no para fins arribar al seu destí.
-Veureu, vinc de molt lluny, i amb aquestes maletes, l’ordinador, la màquina de retratar, la càmera de vídeo, les dues motxilles carregades de llibres i escrits; sabeu si hi han carretons o cintes transportadores per aquí? És que ja no puc arrossegar més aquest pes !...
-Heus entenc perfectament... Mireu, davant d’aquest problema lògic i evident jo gosaria aconsellar-vos, si voleu fer-me cas, que ho deixeu tot a consigna. No heus farà pas falta...
-D’acord doncs.
L’últim tren va fer sortida fora d’hora i sense masses explicacions.






Comentaris

  • Magnífic escrit [Ofensiu]
    Gardenia | 09-10-2015 | Valoració: 10

    L'enigma de l'existència, uns arriben i d'altres se'n van !!!

    Felicitats