L'extraordinari estadi

Un relat de: Pages@s
El meu paradís és l’estadi Lluís Companys perquè el meu equip preferit és el Barça.
Es el meu paradís pels càntics del Barça. En aquest camp es van fer les olimpíades a Barcelona al 1992. La beguda de PRIME, que està feta per KSI i Logan Paul, col·labora amb el Barça, i a ells els agrada molt l’Estadi Lluís Companys.

És un lloc on hi han hagut moments històrics o de tristesa. Espero que guanyem la Champions.

Sóc un Culé de  tota la vida, Visca el BARÇA !          

For show contragolpe

Comentaris

  • Estimació pel club[Ofensiu]
    Solsona Bot | 09-01-2024

    Un relat que explicat molt bé l'estimació que tens amb aquest equip. Jo quan era jove, vaig córrer per aquest estadi que estava abandonat. No hi havia aigua calenta a les dutxes. Ara fa goig

  • IL·LUSIÓ[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    El nostre paradís particular està en les coses que estimem, és clar que sí.
    Que no ens falti mai la il·lusió!
    Endavant amb l’escriptura!

  • Records olímpics[Ofensiu]
    SinKaLip | 26-12-2023

    Jo recordo d'estar molt a prop de l'estadi Lluís Companys durant la nit de la inauguració de les olimpíades. Allà al costat, al port de Barcelona. Em va semblar que era a les portes del paradís.

  • Estadis i camps[Ofensiu]
    Iona | 23-12-2023

    L'estadi del teu equip és com un trosset de casa. Un lloc on vas guardant vivències, algunes que et porten bons records, i d'altres que no.

    Com jo no sòc gaire de fútbol, però si de l'handbol, també tinc el meu segon trosset de casa. És el Palau Blaugrana.

  • No sé quants anys tens[Ofensiu]
    Prou bé | 21-12-2023

    Però culé de tota la vida està molt bé. Els culés patim molt per això està bé sentir-te al paradís al Lluís Companys.
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9766 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.