L'espiral negra

Un relat de: GTallaferro

Quan inicio la davallada per l'espiral negra, sé que no hi ha camí de tornada fins que no arribo al vèrtex de l'angoixa i mentre hi caic, m'empasso el meu vòmit lacrimogen d'horror, que inunda el meu més que exhaust cervell, sabent que, després de deixar les ungles i la pell en la lluita per l'ascens, per no caure en el forat insondable del no-res, més tard o més d'hora, tornaré a tenir un peu al precipici.


Comentaris

  • La vida es un anar i venir [Ofensiu]
    Naiade | 30-12-2006 | Valoració: 10


    Expresses amb molt dramatisme, la caiguda al pou profund i negra de la desesperació.
    M'agrada con te'n surts en tan poques paraules.
    Més tard o més d'hora te'n tornaràs a sortir.

    Una abraçada i que en el 2007 s'acompleixin els teus desitjos.

    Naiade

  • hola![Ofensiu]
    Àfrika Winslet | 05-12-2006 | Valoració: 9

    mmm... caram amb la frase! Has descrit molt bé aquesta sensació, m'ha agradat però m'he quedat amb ganes de més... Anima't a encadenar paraules, descobriràs que és un vici ;)

    petons!

  • L'abisme profund[Ofensiu]
    gypsy | 28-11-2006 | Valoració: 10

    i el pou de les foscors ens assetgen incansables.
    La nostra fràgil voluntat està sotmesa a aquestes lluites silents dins el nostre interior.

    Cercar una espurna de llum per trobar el camí i poder continuar.

    Una abraçada.

    gypsy

  • Una sensació...[Ofensiu]
    Maria Sanz Llaudet | 26-11-2006 | Valoració: 10

    ... explicada amb poques paraules, les precises. M'agrada el to de cruesa i realitat que hi has sabut donari el sentiment d'angoixa que transmet. Real com la vida mateixa.
    Felicitats, i una abraçada

  • deixant-me entre els teus mots[Ofensiu]
    geraldine | 26-11-2006 | Valoració: 10

    pujades i baixades, sempre es repeteix...
    no arribem a l'estabilitat.
    sempre caure, semrpe aixecar-se...
    sempre trobar el peu rossant el precipici !!!

    transmets angoixa i lluita...

    m'ha agradat moltissim.


    et confesso que l'he hagut de llegi un parell de vegades per agafar-hi el fil...

    tenin en compte que tinc un problema de concentració...


    intens poema de sensacions.


    petons.

Valoració mitja: 9.8

l´Autor

Foto de perfil de GTallaferro

GTallaferro

67 Relats

153 Comentaris

61371 Lectures

Valoració de l'autor: 9.79

Biografia:
Vaig néixer l'onze de maig del 75, el dia de Sant Eudald, patró del meu estimat Ripoll, que guarda com a preuada possessió el magnífic Monestir de Santa Maria.
Des de sempre m'han apassionat les lletres. Pel que fa a la lectura, m'encanta llegir impulsada per la curiositat d'aprendre com comprendre millor el món i també a mi mateixa. Els llibres són el meu millor mitjà de transport cap a nous móns i noves idees. I en referència a l'escriptura, haig de dir que la considero un gran mètode de catarsi que intento practicar sempre que puc.
També m'agrada dibuixar, anar al cinema i multitud de petites coses que donen color a la vida,com acariciar els meus gatets, en Xin xin i en Kiri.

En fi , només dir-vos que em fa molta il·lusió que llegiu els meus relats!!