La serp

Un relat de: Fredegard Dogwood of Shadydowns

La serp serpenteja per dalt de la serra,
la serp serpenteja arrosegant-se per terra.

Serpenteja, la serp, serpenteja.

Sense potes, sense aletes,
així són les serpentetes.

Serpenteja, la serp, serpenteja.

La serp serpenteja pel costat esquerre,
la serp serpenteja i no dona guerra.

Serpenteja, la serp, serpenteja.

Comentaris

  • M'ha recordat[Ofensiu]

    els meus primers poemes. Clar que jo no hagués començat a escriure, quan llavors devia tenir 10 o 11 anyets (precisament allà pel '93), de les serps, perquè tinc una àvia que ni en fotografia! I si volia aconseguir lectors havia d'escriure coses més de l'estil de tots el de casa (les floretes, la natura, els gatonets, etc.). El poema s'ha d'emmarcar en el seu context, i en aquest sentit fas bé d'indicar que et va servir per guanyar els Jocs Florals... Em pregunto si apart d'escriure lletres per a cançons o fer adaptacions t'has plantejat fer poesia en el sentit estricte de la paraula (si en poesia es pot parlar de "en sentit estricte). És a dir, escriure poesia més enllà del marc musical, no sé si m'explico. Guanyar uns Jocs Florals (cosa que jo a l'escola no vaig fer mai, entre altres coses perquè no els organitzaven, i a l'Institut els vaig guanyar in extremis l'últim any de batxillerat) sempre és un, diguem-ne, bon indici, no?
    Vinga, fins la pròxima!

l´Autor

Foto de perfil de Fredegard Dogwood of Shadydowns

Fredegard Dogwood of Shadydowns

62 Relats

120 Comentaris

75008 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Escric perquè m'agrada llegir. I segons deia Jorge Luís Borges:
"Cuando uno escribe, el lector es uno."

Vol dir això que escric perquè m'agrada llegir-me?

No n'estic segur. Però el que sí és cert és que si penjo els meus relats aquí és perquè m'agradaria ser llegit.

Espero els vostres comentaris!!!


També trobareu relats meus als llibres Relatsencatalà.com, versió 2.0 i 10x10 Microrelats. I podeu sentir-ne un parell a la Edició 31 i la Edició 42 del programa "Breus" de Ràdio Kanal Barcelona.


E-mail: txescu@yahoo.es
Web: www.FrancescGarcía.cat
Flog: Els ambigrames d'en Txescu