Anunci aparegut al diari

Un relat de: Fredegard Dogwood of Shadydowns

Pateixes "Bullying"? Vols acabar amb aquesta situació que et turmenta?

Antic assetjador escolar, amb dilatada experiència, s'ofereix a proporcionar el mateix infern als individus que te'l provoquen. Per una mòdica tarifa, pots optar a diferents serveis. Amb total discreció i eficiència puc aconseguir que els abusananos et deixin en pau per sempre o bé fer-los tastar la seva pròpia medecina, tant físicament com psicològica, durant el temps que estimis convenient. Només et caldrà trencar la guardiola.

Comentaris

  • Una paradoxa...[Ofensiu]
    kukisu | 23-02-2007

    que, en els dies actuals, podria rebre resposta i tot...!
    M'ha semblat molt original, tot plegat!

  • Lilith | 01-02-2007

    Trobo molt original la manera com tractes el tema, el contingut em sembla afilat i amb punteria, la manera de desenvolupar-lo també, enginyós el recurs de l'anunci.
    El que canviaria és l'expressió "tant físicament com psicològica" per "tan física com psicològicament".
    M'agrada llegir-te. Una abraçada.

  • Espero[Ofensiu]
    ginebre | 26-01-2007

    que no sigui aquesta la solució, pels pobres que pateixen l'assetjament escolar. Seria una espiral sense fi!!
    Jo voldria pensar, que l'assetjador, igual que el maltractador, té problemes, o està malalt i també necessita ajuda.
    Conec algun nen, que ha set força humiliat per persones que ell hi confiava. S'ha tornat cruel. No confia amb ningú i ataca a tothom, perque té por. Quan creixi no sé com acabarà.
    Però a mi em sembla que hi ha adults del seu voltant que també tenen la culpa.
    Quin tema, quin tema!!
    Gràcies!. Presentat així, en forma d'anunci és una provocació molt interessant!!

  • genial![Ofensiu]
    plouifasol | 25-01-2007 | Valoració: 9

    M'he quedat sense paraules després de llegir el teu text!

  • Defesant-nos amb un atac...[Ofensiu]
    terra_nua | 25-01-2007 | Valoració: 10

    M'agrada aquest microrelat de la crua realitat amb una ironia fina i suau.
    Sovint els problemes es mostren tan transparents que no ens adonem de la dimensió que prenen. Des de fa un temps no se'n parla tant de Bullyn però és evident que hi ha nens que encara passen per aquest, com tu molt bé dius, infern.

  • Curiós anunci![Ofensiu]
    Unaquimera | 25-01-2007 | Valoració: 10

    Molt bo, aquest microrelat!
    Breu, directe, irònic, amb un xic de "mala llet" ben dosificada, actual en quant a la temàtica, correcte en la forma, l'estil molt adequat pel que representa...
    Resumint: Em sembla una bona idea, en un relat ben escrit, amb la mida justa!

    Feia temps que no et llegia i ara em sap greu perquè la visita d'avui ha estar ben agradable... Tornaré a passar més sovint!

    T'envio una abraçada de les que duren el temps que el receptor estimi convenient, és a dir, tan llarga com tu vulguis!
    Unaquimera

Valoració mitja: 9.67

l´Autor

Foto de perfil de Fredegard Dogwood of Shadydowns

Fredegard Dogwood of Shadydowns

62 Relats

120 Comentaris

75004 Lectures

Valoració de l'autor: 9.73

Biografia:
Escric perquè m'agrada llegir. I segons deia Jorge Luís Borges:
"Cuando uno escribe, el lector es uno."

Vol dir això que escric perquè m'agrada llegir-me?

No n'estic segur. Però el que sí és cert és que si penjo els meus relats aquí és perquè m'agradaria ser llegit.

Espero els vostres comentaris!!!


També trobareu relats meus als llibres Relatsencatalà.com, versió 2.0 i 10x10 Microrelats. I podeu sentir-ne un parell a la Edició 31 i la Edició 42 del programa "Breus" de Ràdio Kanal Barcelona.


E-mail: txescu@yahoo.es
Web: www.FrancescGarcía.cat
Flog: Els ambigrames d'en Txescu