La Reina de la Nit

Un relat de: aleshores
Reina de la nit

La Reina de la nit se'm va aparèixer per primera vegada, però jo ja la coneixia, i des del començament!

Es va apropar i, de cop i volta, tot em va semblar una ficció, fins i tot allò que m’havia atret sempre amb desfici.

Comprovava la ficció que m’havia segrestat tota la vida. I ara no valia res. El plaer de la vida era un somni!

Com és que tornes si t’havia foragitat? - Li vaig dir.

Mai no me n’he anat; prou bé que ho saps! Només eres víctima de l’encanteri, que em disfressa per amorosir el resultat final. L'examen.

Comprovo com has despullat la meva vida - Vaig prosseguir. Ara i aquí res no val del que m’agradava i em delia.

Pots donar gràcies, tu, que ja ho has fet tot. O gairebé tot! Tot el que havies de fer, més bé o més malament! No us n’adoneu - digué la Reina - que el temps fuig, de vegades força de pressa i us voleu enganyar pensant que tornaré molt tard. Doncs ja soc aquí. Sovint m’apropo abans a vosaltres a causa de les vostres obsessions i tendències que us porten, inevitables i molt aviat, cap al darrer moment.

Si bé podia semblar terrorífica la situació, una estranya calma em va envair. La calma de qui coneix i accepta la seva sort, la del present sense futur neguitejant; de qui està conforme amb el que vindrà.

Respecta als qui queden - Li vaig demanar.

Jo d’això ja no en soc pas responsable: que ells es respectin a si mateixos. Ja els hi has explicat tot això?

Vaig donat gràcies que la seva vinguda no havia estat del tot imprevista i la vaig acompanyar convençut que era el millor per tots, i la fi absoluta.

Darrera quedaven les ficcions on m’havia enjogassat, la sicalipsi.

I així sense mirar enrere ens endinsarem en el bosc del no retorn.

Comentaris

  • Anades i vingudes[Ofensiu]
    Bonhomia | 29-04-2022 | Valoració: 10

    Sembla un somni sublimitzador o bé la viguda d'una fada miraculosa. L'entenc com una fugida a l'estrés, un camí cap a una llibertat anhelada des de fa molt de temps. O bé una crítica, en segon terme, cap a les obligacions. M'ha agradat, sí.


    Sergi

  • Serenor.[Ofensiu]
    SrGarcia | 20-04-2022

    La reina de la nit és una imatge plena de simbolisme; no sé si et refereixes al personatge de Mozart o a la deessa babilònica, en qualsevol cas, el simbolisme és el mateix.
    Un relat molt d'acord amb les últimes coses que has escrit, una acceptació del pas del temps, no sabria si dir-ne resignació; una mirada desesperançada però serena sobre la vida.

  • Agraïments [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 15-04-2022

    Bon dia, Aleshores: Gràcies per la teua visita i la teua opinió sobre el meu relat "El vint-i-cinc de desembre". És així, és un relat romàntic. Amb un final de sorpresa.
    M'alegre que t'haja agradat.
    Cordialment.

  • Acceptació de la vida... [Ofensiu]
    PERLA DE VELLUT | 12-04-2022 | Valoració: 10

    Per a parar al fons del bosc del no retorn. Un relat que fa pensar fins al fons del seu contingut. Cal respectar al qui queden el món. El temps passa molt de pressa, sí.
    Enhorabona per tal relat que m'ha fet pensar i fent-li voltes fins a esprémer-lo.
    Ja en tinc un altre relat editat, Aleshores. Em diràs alguna cosa. al respecte. Gràcies.
    Cordialment.

l´Autor

Foto de perfil de aleshores

aleshores

267 Relats

596 Comentaris

130837 Lectures

Valoració de l'autor: 9.84

Biografia:
Imatge de Cinctorres, obra del relataire rnBonet