LA PISCINA

Un relat de: PERLA DE VELLUT


LA PISCINA

Aquell dia d’estiu del mes d’agost, quan feia tanta calor, vam decidir la meua dona i jo en companyia del meu cunyat Eduard i amb la seua. Aleshores vaig cridar un amic meu que li deien Alfons i la seua dona per a dir-los que vingueren amb nosaltres a passar el dia en una piscina que estava a uns quants quilòmetres del nostre poble. Es diu Anna i té un bon espai per a recrear-nos i passar el dia. Quan vam arribar, vam posar taules i cadires per a preparar la torrada.
Després d’uns minuts, quasi tot preparat, vam anar una bona estona a la piscina per refrescar-nos i divertir-nos.
Quan vam passar uns quinze minuts al voltant de la piscina decidirem entrar a refrescar. Realment estava molt bé l’aigua perquè feia prou calor. Em vaig adonar que Alfons estava tan tranquil en l’aigua esplaiant-se a poc a poc, però va arribar a un moment que va començar ell a dir seguit, seguit: “Mari!, Mari!”, que era la seua dona, “recorda’m, recorda’m que no em retalle les ungles dels peus perquè no arribi al fons de la piscina”. Ho va dir d’una manera un tan burlesca. Aleshores ens va fer tanta gràcia el que va dir, que vam començar a riure tots els que estàvem en la piscina. Sens dubte fou una bona eixida d’ell.
Mai ho oblidarem.

Comentaris

  • Una simpàtica anècdota.[Ofensiu]
    cuidador_d-ossets | 07-11-2021 | Valoració: 9

    M'agrada la teva anècdota, amiga Perla de Vellut.

    Val la pena de llegir i distreure's.

    Entre tanta enemistat política i promeses incomplertes (va també per tu, ERC), de tant en tant un article refrescant i tranquil està bé.

    Espero que aquest bon home en un moment o altre es tallés les ungles, ni que no fós el dia de la piscina.

    Ens veurem, Perla!!

  • M'agrada[Ofensiu]
    Soleia | 06-08-2021 | Valoració: 10

    Un relat simpàtic i ben escrit.
    Gràcies pels teus sempre amables comentaris i bones valoracions!
    Abraçada poètica!

    Yolanda

  • L'alegria de l'estiu[Ofensiu]
    Ness | 06-08-2021

    Moments per riure... Aquests són els bons. I per sort són els que es recorden.
    Divertit. Però estic d'acord amb "Identitat inèdita" que trobo a faltar els poemes als que ens tens acostumats.

    Una abraçada i bon estiu!




  • A l'estiu tota cuca viu[Ofensiu]
    Montseblanc | 06-08-2021

    L'estiu és propici per a la creació de records com el que expliques al teu relat, anècdotes banals i sense importància que en un moment donat van fer riure i esclatar la felicitat de ser vius un estiu més.

  • Aigua d'estiu xerriu, xerriu[Ofensiu]
    Prou bé | 04-08-2021

    Què millor que l'aigua a l'estiu, oi? Doncs si s'és jove, o no tant, i es va amb alegre i xistosa companyia a banyar-se a la piscina, encara millor. Un bon record, xiroi, xiroi, us en va quedar. M'ha semblat veure-us corrent, saltironant damunt la gespa rient a carcallades! De tan bé que ho expliques!

  • Visca l'humor![Ofensiu]
    brins | 03-08-2021 | Valoració: 10

    Un relat tan refrescant com l'aigua de la piscina que esmentes.
    Bon estiu

  • Visca l'humor![Ofensiu]
    brins | 03-08-2021 | Valoració: 10

    Un relat tan refrescant com l'aigua de la piscina que esmentes.
    Bon estiu

  • Molt original[Ofensiu]
    helenabonals | 03-08-2021

    És real o novel·lat? Molt refrescant per a l'estiu, aquest relat.

  • Divertiment[Ofensiu]
    Soleia | 01-08-2021

    Un relat ocurrent i graciós!
    Abraçada cordial!

  • Moltes gràcies[Ofensiu]
    Sol_ixent | 30-07-2021 | Valoració: 10

    pel teu comentari al meu darrer relat.

    T'anuncio que és la primera part, en vindran més! ;)

  • L'estiu i els bons moments[Ofensiu]
    Miquel Seguí Cases | 29-07-2021

    Esperduts...
    Jejejj

    Si no feia peu!

    Molt no Rafel!

Valoració mitja: 9.83