La parada de la nostra Terra

Un relat de: Pages@s
A la nostra terra hi ha moltes coses que nosaltres, els humans, no sabem. Com escolteu, potser hi ha un món paral·lel, nosaltres no ho sabem i planetes que no hem vist en la nostra en la nostra vida. Ho volem saber, però no podem anar-hi perquè no hi podem respirar. Hi ha paisatges de qualsevol país i no els hem explorat, encara. Però segur que, quan el món hagi desenvolupat aquestes parts seran molt turístiques com el mar Carib. Hi ha parts que molt aviat seran molt turístiques .   

¡¡¡¡¡¡

Comentaris

  • La curiositat[Ofensiu]
    Solsona Bot | 28-12-2023

    La curiositat és el que ens fa progressar. No sabem i volem saber i descobrir. Ben explicat!

  • PAISATGES PER DESCOBRIR[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Quan visitem un lloc nou, un lloc on no hem estat mai, també podríem dir que l’acabem de descobrir, oi?
    A mi encara em queden molts paisatges per explorar, i encara que no estiguin en una segona dimensió, segur que són molt interessants!

  • Misteris[Ofensiu]
    SinKaLip | 22-12-2023

    L'altre dia vaig veure un documental que tractava sobre els mons paral·lels. Va interessar-me molt! Tot és molt misteriós. No sé si podrem veure-ho, però a mi també m'agradaria molt descobrir nous mons.

  • Prou bé | 21-12-2023

    ...quan el món sigui petit tens raó que a l'univers poden haver molts llocs per explorar!
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • altres planetes[Ofensiu]
    Atlantis | 20-12-2023

    Jo també penso que hi deu haver altres planetes habitats. I quan els descobrim serem viatgers per poder-los conèixer i enriquir-nos de les seves descobertes.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9756 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.