La llum del meu camí

Un relat de: AnNna

Hi ha vegades en que les circumstàncies viscudes fan que la vida vagi perdent llum i intensitat a poc a poc, lentament... fins que arriba un punt en que la claror és tan poca que amb prou feines veus la gent del teu voltant. No et reconeixes, les teves virtuts han desaparegut amb la llum del dia. Et sents dins un forat negre i la vida es veu obscura... massa fosca. Les il·lusions queden reduïdes a petits punts de llum dins la foscor absoluta. Però un dia, de cop, una gran llum arriba al teu costat. I és en aquell moment que saps que mai més hi haurà negror, perquè saps que la gran llum que t'acompanya llavors ho farà sempre, i que no has de tenir por de res. T'aturaràs, s'aturarà. Cauràs, i t'aixecarà. Sempre t'il·luminarà el camí, pujada o baixada. Tot tornarà a tenir aquella claror que porta als teus llavis un somriure de felicitat.
Només em queda dir una cosa. Moltíssimes gràcies, llum del meu camí. T'estimo.

Comentaris

  • Molt dolç![Ofensiu]
    vespertina | 16-10-2005 | Valoració: 10

    No saps com m'ha omplert d'energia el teu relat! Bé, si que ho deus saber... la teva llum t'ho deu fer sentir cada dia... I encara que en el el teu text parlis de la llum que tu ja has trobat, transmets esperança als qui encara la busquem...
    Diria que és el primer que et comento, però segur que no serà l'últim.
    un somriure i fins aviaaat!!

    _vespertinª_

  • Gràcies[Ofensiu]
    Trena | 11-10-2005 | Valoració: 10

    Doncs mira, primer de tot gràcies pel teu comentari al meu relat "Només deu".
    Però sobretot gràcies, perquè avui necessitava llegir un relat com el teu. Llegint-lo he sentit que sí que serà possible. Que arribarà també el dia en què jo li doni gràcies a aquesta llum, i que espero que un cop hagi arribat no torni a marxar mai més.
    Que arribi ja!!!!!
    De moment, el teu relat ja me l'ha apropat una mica més. Gràcies. Me'l deso a preferits, per anar rellegint quan em calgui en dies com els d'ultimament...

  • PistuuU[Ofensiu]
    NoKia | 02-10-2005

    holaaa!! :D gracies xl comentari nenaa!! Aqui tic io x comentarte xos xDD! poSS q es ml maku ket relaat! uaaa precios! Al veure q era dedicat a algu q stimes, pensava q era d'amor, po as cmençat parlan dakell pou fosc en l q mols cops tots kaiem... i costa daixecarnus fins q algu ens i ajuda... ma ncantat aket tros, sobretot l principi!! mol makuu!! ^^
    inga wapissima, un petunasss!!!
    NoKia*

  • Optimisme[Ofensiu]

    M'agrada el teu optimisme, i el bé que ho has expressat en tan poques paraules.
    Si m'ho permets, una apreciació filosòfica personal i curteta:
    La meitat d'aquesta llum, encara que no te n'adonis, ets tu.
    I, aprofita la llum, amb tota la intensitat que puguis.

  • i aquesta llum...[Ofensiu]
    Capdelin | 27-09-2005 | Valoració: 10

    de vegades pot ser un gran far de mar o un fanal de carrer o una llanterna de butxaca o un llumí que hauràs d'encendre o una humil cuca de llum...
    o... potser la llum de la mirada d'algú que s'apropa a tu i t'estima amb profunditat...
    això espero!
    un petó i una abraçada plena de llum.

Valoració mitja: 10