La creació de xocolata

Un relat de: Pages@s
La Terra va començar per 4 asteroides que van vindre d’un altre univers que està fet de xocolata, es van ajuntar tots i van crear un ou “kinder”. Va aparèixer un humà de Saturn i va fer que hi pugui haver vida d’herba. Va aparèixer aigua d’una ampolla d’aigua, es va continuar formant l’aigua fins que es va omplir tot el planeta amb l’aigua. Dels “micro sprite” va néixer un humà que va reproduir tots els arbres i menjar. Després va aparèixer una mena d’ou. Es va reproduir i van començar a muntar cases de xocolata, després d’arbre i, doncs, de material com ferro o ciment. I després van començar a fer esports, com el futbol. Van començar a xutar una pilota de fusta i van fer un camp de xocolata. Ho van reforçar tot i va començar la població normal.

Quefasteo.

Comentaris

  • Xocolater[Ofensiu]
    Solsona Bot | 28-12-2023

    Un món de xocolata, quina imaginació! M'agradaria un món més dolç, i que es pogués compartir sense gens de por.

  • Vaja, vaja[Ofensiu]
    Cesca | 27-12-2023

    Vaja, vaja, la metàfora de l’ou “kinder” per explicar l’origen de la Terra és fantàstica!

    Caldrà estudiar-la!

    Bona escriptura!

  • La creació[Ofensiu]
    SinKaLip | 22-12-2023

    Descrius la creació de la Terra d'una manera fantàstica. Moltes bombolles de Sprite, ous, herba i xocolata. La creació segurament va anar així. Com un gran partit de futbol. Moltes matèries en remolí. M'ha agradat molt la teva creació.

  • Prou bé | 21-12-2023

    ... Sí va ser així? Qui pot assegurar que no?
    Un relat amb molta fantasia i desig de realitat. A mi també m'agrada molt la xocolata.
    Bon Nadal
    Amb total cordialitat

  • Imaginació al poder[Ofensiu]
    Ginebreda | 20-12-2023

    Terns moltíssima imaginació. M'ha encantat i trobo a faltar una segona part on juguen a fútbol al camp de xocolata.. Si fa calor es quedaran enganxats? T'imagines un penalty i que al jugador se li quedi el peu enganxat al camp de xocolata, i la pilota sucada de xocolata desfeta?.
    Espero la creació de xocolata 2. Ho has fet molt bé.

l´Autor

Foto de perfil de Pages@s

Pages@s

64 Relats

279 Comentaris

9751 Lectures

Valoració de l'autor: 9.60

Biografia:
Som un grup de nens i nenes de Cicle Superior d'Educació Primària que fem un taller d'escriptura en català utilitzant les bases del concurs de microrelats.