Jocs eròtics

Un relat de: Sílvia Cantos

relatsencatala.com adverteix que aquest relat contè llenguatge que pot ferir algunes sensibilitats. No recomanat per menors de 18 anys.

Recordo aquell estiu com el més intens dels que he viscut fins al moment, el que inicialment em semblava que havia de ser un agost ensopit i d'absolut avorriment va convertir-se en tot el contrari, una aventura de la qual ara em queden tots els records d'ell i del pis de Mataró on vaig descobrir mil maneres noves de gaudir dels plaers del cos.

Els teus dits jugaven a embolicar-se entre els meus cabells mentre m'acariciaves el clatell, hi sentia el teu alè calent, saps que és el meu punt feble i t'hi recreaves excitant-me cada cop més alhora que suaus sospirs s'escapaven dels meus llavis, aleshores les mans baixaven per les espatlles i atrapaven els meus pits, podia notar el teu sexe creixent al meu darrere al mateix temps que els teus dits s'esmunyien dins els sostenidors i començaren a jugar amb els meus mugrons, aquest contacte calent em provocà un agradable pessigolleig entre les cames.

- Vull veure com et masturbes, vull conduir-te a l'orgasme sense tocar-te, deixa'm guiar-te fins al clímax.

Un somriure de picardia va dibuixar-se als meus llavis i la meva mirada s'il·luminà amb una nova llum, els llavis s'entreobriren i la llengua rosada els va resseguir provocant-te una trempera instantània que no vas poder dissimular.

- D'acord, faré tot el que em demanis però tu no podràs tocar-me per més calent que et posis, i a canvi jo vull que em consenteixis un altre joc; Em deixaràs que et lligui a una cadira i et faci el que jo vulgui, sense peros.
- Em sembla just. Ara despullat, treu-te tota la roba, vull veure't completament nua.

Vaig distanciar-me lleugerament, vaig acostar-me a l'aparell de música i vaig posar un CD de David Samborn, un saxofonista que m'encanta, saber-lo creador de multitud de bandes sonores de pel·lícules porno em va semblar la tria més adient per aquell moment, molt lentament vaig començar a despullar-me balancejant les caderes al ritme suggerent de la música, una melodia calenta em guiava, els nostres ulls van trobar-se, estaves seriós, m'estudiaves, vaig somriure't malèvolament, aquell joc m'excitava moltíssim, ja m'havia desfet de l'última peça de roba i continuava ballant, els llargs cabells em feien pessigolles mentre esperava la següent instrucció:

- Acosta't. Estira't aquí al sofà.

Vaig obeir sense articular paraula estirant-me al lloc exacte on m'havies indicat, un cop situada vaig col·locar-me uns coixins a l'esquena i em vaig eixarrancar deliberadament oferint-te una visió perfecte del meu sexe humit, intentant dissimular la teva torbació vas demanar-me que m'acariciés , immediatament vaig fer el que em deies començant per els pits, vaig llepar-me un a un tots els dits de la mà provocativament i amb els apèndixs humits vaig recórrer el meu cos.
Als pits vaig jugar amb els mugrons, apressant-los amb força, seguidament vaig baixar cap al ventre, jugant a pujar i baixar per les meves cuixes vaig arribar a les ingles, en aquell punt van alentir-se els moviments, començava a estar realment calenta.

- Molt bé, ho estàs fent molt bé nena, m'estàs posant a mil, ara vull veure com et penetres amb els dits.

Novament vaig introduir-me els dits de la mà a la boca i deixant-los xops de saliva vaig conduir-los al meu sexe, primer un, per obrir camí, de seguida van seguir-lo els seus dos companys més propers i així, el que havia començat amb un ritme pausat va convertir-se en un entrar i sortir de dits xops de la meva saba femenina, estava terriblement excitada el cor em bategava enfurismat i em mossegava els llavis del plaer que començava a envair-me, notava entre les cuixes plaents contraccions cada cop més seguides i agudes, un so gutural s'escapà de la meva gola, una sèrie de gemecs in crescendo t'indicaven que l'assalt arribava a la seva fi, amb un moviment cada cop més ràpid i profund les últimes envestides de la meva pròpia mà van conduir-me a un orgasme escandalós, un crit d'èxtasi va anunciar-t'ho i un gran somriure va aparèixer als teus llavis alhora que em preguntaves "vols un cigarret?"

Vam estirar-nos tots dos nus i un dolç son va embolcallar-nos, transportant-nos al regne de Morfeu on vam descansar abraçats. Quan em vaig despertar s'acabava la tarda, el sol que lluïa ja no encegava tot i que t'escalfava la pell quan t'acariciava, aixecant-me tenint cura de no despertar-te vaig dirigir-me a la terrassa, la vista era fantàstica una panoràmica de la platja mataronina es retallava al fons, i la llum de la vesprada tenyia el cel d'una àmplia gamma de vermells.

- Quina imatge més fantàstica per llevar-se ! Una dona nua preciosa i un cel de postal.
-Au va no siguis cursi, suposo que et recordes que abans m'has pro-
mès una cosa ?


Els teus ulls van fixar-se en la cadira que es trobava al mig de la terrassa, alhora que un gran somriure es dibuixava als teus llavis.

- Pensava que ja no te'n recordaries, va de debò ?
- I es clar que va de debò, tu vine cap aquí i seu.

Com un nen obedient vas fer el que t'havia dit, vas dirigir-te a la cadira i t'hi vas asseure, em miraves entre divertit i sorprès, sé que estaves excitat perquè certament saltava a la vista, no podies evitar que el teu sexe s'aixequés combatiu, però cada cosa al seu temps. Vaig entrar a dins i al tornar anava proveïda de cinc mocadors de seda, et vaig demanar silenci i un a un els vaig anar fent servir per lligar-te les cames, una a cada pota de la cadira i separades entre sí i els braços a l'esquena de la mateixa manera un a cada pota, amb el cinquè vaig tapar-te els ulls.

- M'estàs posant molt calent nena, què penses fer-me, ara sóc una presa fàcil, em tens indefens davant teu, no et faig pena ?
- Com vols fer-me pena amb la trempera que llueixes entre les cames, i no pateixis que t'ho passaràsd'allò més bé, t'ho prometo, faré que toquis aquest cel rogenc i que vegis les estrelles. No tens set ? Jo em prendria alguna cosa fresqueta, ara torno.

Vaig entrar a dins, a la cuina vaig fer-me amb una de les tres ampolles d'un brut nature deliciós que havíem comprat el matí abans, la vaig destapar i vaig sortir amb l'ampolla a la mà, amb els ulls tapats no podies veure el que feia i la teva expressió denotava impaciència, vaig acostar-me a tu en silenci, en un xiuxiueig vaig demanar-te que estiguessis callat i et deixessis fer, vaig acostar-te l'ampolla a la galta i vas estremir-te i abans que t'haguessis recuperat vaig prendre un glop de cava directament de l'ampolla vaig saborejar-lo uns instants a la boca i me'l vaig empassar, vaig besar-te llargament em resseguies els llavis amb la llengua bevent l'essència que hi havia quedat del cava, el següent glop però no me'l vaig beure, vaig fer servir la meva boca de copa per servir-te el cava, novament vaig acostar-me i quan els teus llavis s'entreobriren per donar pas a la meva llengua vaig servir-te el cava, la major part et va caure al damunt i això em va donar una idea, vaig abocar-te un bon raig de cava per sobre, aleshores vaig dedicar-me a llepar-te cada centímetre de pell banyada per el cava, el teu sexe també n'havia rebut però no gaire, així que vaig regar-lo directament i vaig beure'm el cava d'allà mateix, guanyava en sabor al mateix temps que tu guanyaves en duresa, la pell tibada se m'oferia com un gran caramel amb gust de cava, absolutament deliciós.

Els teus gemecs em van fer saber que t'ho estaves passant tan bé com jo i llavors vaig banyar els meus pits amb el cava i te'ls vaig acostar a la boca, la teva llengua s'hi va tornar boja, llepava i succionava provocant-me calfreds de plaer, amb les mans vaig acostar-te més encara i tu amb més força xuclaves, estava molt excitada, tenia ganes de sexe, del teu sexe, volia sentir-lo dins meu així que m'hi vaig asseure al damunt, primer vaig quedar-me quieta sentint el batec del teu cor enmig del sexe que se'm clava a dins, bategava molt fort per l'excitació, aleshores vaig començar-me a moure suaument amb moviments circulars, la teva boca va tornar a buscar els meus pits i novament vaig regar-los perquè els trobessis encara més saborosos, el ritme dels meus moviments va anar en augment, paral·lelament al to dels nostres gemecs, cada cop més alts, les meves caderes van simplificar el moviment a un entrar i sortir enfurismat del teu sexe calent que m'estava proporcionant un plaer indecent, el clímax no es va fer esperar el joc arribava a la seva fi, uns udols aguts s'escaparen de les nostres boques al moment en que rebíem un orgasme simultani, la calma va retornar poc a poc, continuava asseguda al teu damunt amb el teu sexe encara dins meu, vaig besar-te llargament i aleshores vaig retirar-te el mocador dels ulls. Una lluentor els cobria i aleshores vas ser tu el qui va besar-me llarga i dolçament. No sé quanta estona vam passar així en silenci, besant-nos amb el cel de Mataró com a únic testimoni.


Comentaris

  • ferro[Ofensiu]
    Bonhomia | 12-04-2008 | Valoració: 10

    M'has recordat una pel.lícula porno que vaig veure als dinou anys ( ara en tinc 29 ): Dos homes col.locaven una ampolla de xampany just obrir-la a una dona que estava boníssima dreta i oberta de cames per la vagina. Es va córrer al temps que sortia mogollón d'espuma.
    En fi, el teu relat és preciós i plè de vitalitat. Excitant ( no et donaré detalls, ho sento ) i per posar-la de ferro.

    Salutacions.


    sergi

  • Sense pèls a la llengua[Ofensiu]
    martapi | 16-01-2008 | Valoració: 10

    Sense pèls a la llengua

  • Sense pèls a la llengua[Ofensiu]
    martapi | 16-01-2008 | Valoració: 10

    Sense pèls a la llengua

  • enhorabona, saps explicar el climax previ i el climax final[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 06-11-2007 | Valoració: 10

    M'agradat molt el teu relat, doncs jo valoro molt el joc eròtic, gairebé molt més que el "final del joc".
    La descripció és excel·lent i porta una càrrega suggerent sensacional. I afirmo, plena de sensibilitat humana.

  • molt bé sílvia[Ofensiu]

    he volgut llegir el teu primer relat publicat i es molt agosarat, parlar de sexe "en familia" es un repte díficil de superar. no tots ho fem, suposo per por de que ens reconeguin dintre del relat, però tu ho has fet molt bé. a mi particularment m'hauria agradat més que en comtes d'explicar-li aquest relat a un dels protagonistes, ho haguessis fet com a relataire i explicar-ho als lectors, en temps passat i sense els protagonistes davant. bé, son gustos i de vegades no cal variar els dialegc, però em semblaría més impersonal , com si es tractes d'un record que ens vols explicar. un petó bonica!

  • Sí...[Ofensiu]
    afrodita | 05-11-2007

    Et seguiré llegint, m'ha agradat descobrir-te i trobar-me amb aquest relat, un plaer!

    AfroditA

  • prometedor[Ofensiu]
    qwark | 04-11-2007

    prometedor debut a aquest web. Domines força el gènere eròtic. Fas bon ús de la imaginació i de les descripcions narratives. Fins i tot hi ha una saludable contenció en quant a... bé, en alguns autors sospites que els seus personatges exageren una mica els seus orgasmes.

    Només hi ha una cosa que no em convenç. El cava porta alcohol i, en alguns teixits delicats de l'organisme, es pot donar un fenomen osmòtic que sospito no és tan agradable com descrius.

  • Suggeridor[Ofensiu]
    finac | 04-11-2007 | Valoració: 8

    M'ha fet volar la imaginació. Está molt ben escrit.

  • Jo...[Ofensiu]
    Bonhomia | 02-11-2007 | Valoració: 8

    ...crec que un relat eròtic ha d'obrir moltes més portes, que l'erotisme i la pornografia no han de tenir límits. Arribar a un cunnilingus forçat.
    El millor: la cadira i el xampany.

  • Molt ben trenat[Ofensiu]
    llamp! | 01-11-2007 | Valoració: 9

    Et felicito pel teu relat. Està ben redactat, és entenedor i no crec que tingui un llenguatge que pugui ferir gaires sensibilitats, potser menors de 18 anys sí...

    Però m'agrada l'erotisme del relat, la passió, les descripcions, el ritme. Està ben trenat i ben aconseguit. Aconsegueixes fer volar la imaginació.

    Continua així.

  • segueixo amb la meva teoria[Ofensiu]
    Jaumedelleida | 27-10-2007

    ja vaig dir en un dels meus relats que tot el que respira sexe te un gran nombre de lectros. i que pel sol fet d'un títol suggerent o picant, fa que hom s'hi decanti molt més que en d'altres relats. (Veieu sinó el meu relat: "Vull Sexe només sexe".
    Pel demés dir que està molt bé, i sí, compleix el seu objectiu d'escalfar l'ambient( això sí, segons les circumstàncies de cadascú i de cada moment.)

Valoració mitja: 9.29

l´Autor

Foto de perfil de Sílvia Cantos

Sílvia Cantos

16 Relats

69 Comentaris

38263 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Ja és a la venda la meva primera novel·la "JOCS ERÒTICS" publicada per SETZEVENTS EDITORIAL.

SINOPSI: Les fantasies eròtiques ens pertanyen igual que els somnis o els records. És quelcom inevitable dins la naturalesa humana i arrela al sentiment més poderós que la creació ens ha atorgat: El desig. La història que se'ns presenta incideix directament sobre aquesta capacitat natural de què gaudim per mitjà d'una sèrie de fantasies que desencadenaran una història que no deixarà fred a ningú. L'autora, ens obsequia amb un relat intens i ple de sensacions que van més enllà dels plaers de la carn.


Si voleu comentar-me algun relat o alguna altra cosa podeu fer-ho al meu correu: silviacantos2@hotmail.com