Sento el teu alè calent al meu clatell

Un relat de: Sílvia Cantos

Apressada contra la paret sento el teu alè calent al meu clatell, aquesta suau brisa humida m'excita sobremanera, el teu cos apretant-se contra el meu i el teu sexe creixent per moments, cada cop més dur clavant-se entre les meves natges, els sospirs comencen a accelerar-se i a pujar de to, les meves calces es mullen i la teva llengua s'enrosca al meu coll com si d'una serp es tractés, m'encanta, sentir-te excitat encara m'excita més. De cop estem cara a cara, els nostres llavis es busquen i en trobar-se les llengües comencen una dansa boja, et mossego i em mossegues al mateix temps que la teva mà busca endinsar-se dins els meus pantalons i la meva busca el mateix, els botons comencen a descordar-se de forma maldestre mentre somriures nerviosos no dissimulen el neguit confós amb la luxúria que s'ha desfermat de cop, la roba queda per terra i com si del llit més còmode es tractés el que tenim més a mà m'estires suaument i la teva boca es confon amb el meu sexe, la teva llengua i els teus dits hi juguen entrant i sortint, movent-se ràpidament els sospirs es transformen en gemecs de plaer, estic molt mullada i excitada com mai, la teva cara és un poema, per tots els porus de la pell et surt el desig i els teus dits m'envesteixen cada vegada amb més força, estic a punt de tenir un orgasme, m'escorro mentre esclato de plaer i en necessito més, necessito sentir el teu sexe dins meu, ja no en tinc prou amb els dits, m'aparto de tu i em situo davant del teu bell apèndix, li faig petons i me'l menjo sencer, com si d'un saborós caramel es tractés, és agredolç, és salat, ets tu i això m'agrada, tirats per terra t'ensenyo un petit sobret i et demano si el vols fer servir, em respons que sí i per fi puc sentir-lo el teu sexe dins el meu, encaixen bé, em penetres amb força la teva cara ara està desencaixada, trencada per el plaer imagino que igual que la meva ja que el que jo sento és un plaer immens, les teves envestides prenen força, esclataré novament, m'encanta que em follis, i t'ho dic, necessito que ho sàpigues que m'estàs fent gaudir i que no vull que paris, vull que segueixis follant-me durant hores estic fora de mi, sento la teva polla dura i nerviosa movent-se dins meu i em fonc al seu voltant, menges del meu pit, i això em torna boja del tot, vull que els mosseguis que els apretis i que en beguis l'essència, l'essència del desig i de la bogeria que ens ha posseït i que ens té presos l'un de l'altre, la meva mà es perd entre els teus cabells suaus obligant-se a quedar-t'hi amorrat, t'ofegaria si deixessis de donar-me aquest plaer, saber-te tant calent fa que el meu cos s'encengui més i més, canviem novament de postura et situes darrera meu i amb tota la teva força claves el teu sexe a fons dins el meu que el rep obert, calent i mullat com si volgués engolir-lo, els crits ofegats són cada cop més aguts, jo estic a punt de rebre un altre orgasme i l'acceleració del teu ritme em fa pensar que a tu et passa el mateix i no m'equivoco unes quantes envestides entren a matar, clavant-se'm fins l'ànima mentre descarregues els teus sucs al meu interior, ens desplomem esgotats i reapareix aquell riure nerviós, això sí estem relaxats, feliços, si més no jo sí.

Comentaris

  • Erotisme pur[Ofensiu]
    josepjo | 16-01-2008 | Valoració: 10

    M'agrada la teva puresa, no et talles a l'hora de descriure les escenes sense ser grollera.

l´Autor

Foto de perfil de Sílvia Cantos

Sílvia Cantos

16 Relats

69 Comentaris

38268 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Ja és a la venda la meva primera novel·la "JOCS ERÒTICS" publicada per SETZEVENTS EDITORIAL.

SINOPSI: Les fantasies eròtiques ens pertanyen igual que els somnis o els records. És quelcom inevitable dins la naturalesa humana i arrela al sentiment més poderós que la creació ens ha atorgat: El desig. La història que se'ns presenta incideix directament sobre aquesta capacitat natural de què gaudim per mitjà d'una sèrie de fantasies que desencadenaran una història que no deixarà fred a ningú. L'autora, ens obsequia amb un relat intens i ple de sensacions que van més enllà dels plaers de la carn.


Si voleu comentar-me algun relat o alguna altra cosa podeu fer-ho al meu correu: silviacantos2@hotmail.com