Jocs erotics 2

Un relat de: Sílvia Cantos

Van ser dies de jocs, jugàvem a gaudir dels plaers que els nostres cossos ens oferien, tinc gravat a foc en la memòria un d'aquells jocs que em va descobrir i amb el qual puc afirmar que vaig tocar el cel, de fet ell em va conduir al cel amb les seves pròpies mans.

Era una de les tardes més caloroses d'aquell mes de juliol, és curiós ara recordo una frase que em va dir en una ocasió, el joc verbal era una de les nostres predileccions, contínuament ens provocàvem amb paraules carregades d'intenció i insinuacions més o menys evidents, va dir-me referint-se a la nostra particular forma de calmar el calor a base de sexe i jocs eròtics, "és curiós però per calmar la set sempre se serveix alguna cosa ben fresca, però en el nostre cas, quan més calents anem, millor que millor".

Durant algunes setmanes ens vam dedicar a invertir les nostres idees en convertir accions quotidianes en jocs eròtics amb els quals passar els dies d'estiu de la manera més plaent possible, crec que vam esgotar tot el repertori hagut i per haver, i explicaré com deia abans un dels jocs amb els quals més vaig gaudir.

Havia passat tot el matí a la platja amb unes amigues i havia dinat amb elles, sabia que ell m'estava esperant, li encantava resseguir la meva pell salada per l'aigua del mar amb la seva llengua, a mi em tornava boja i ell ho sabia, amb tota la intenció quan marxava de la platja em vaig dutxar just per treure'm la sensació d'encartonament de la sal, però mantenint-ne el puntet just que ell esperava trobar. Estava prenent un cafè quan vaig rebre un missatge al mòbil "Prepara't per passar una tarda inoblidable", em vaig excitar instantàniament, les meves amigues van notar alguna cosa perquè em van dir que se m'havia dibuixat un somriure juganer i que la meva mirada brillava amb desig, em vaig disculpar i em van convidar a marxar sense interrogatoris, així han de ser les bones amigues, intuïen que m'esperava alguna cosa bona i no em van voler fer perdre temps.

Em vaig posar en camí cap a casa, a mida que m'acostava el meu pols anava augmentant el ritme, el cor em bategava fort, només sabia una cosa, una invitació com la que havia rebut només podia significar una cosa: una tarda de sexe genial, altres vegades que havia rebut missatges similars, havia viscut llargues hores de plaer i estava segura que aquesta vegada no seria menys.

Entrant per la porta del carrer el cor em bategava tan fort que semblava que se'm sortiria del pit en qualsevol moment, estava tan excitada que vaig pujar les escales corrent, la meva imaginació volava al mateix ritme que les meves cames avançaven els graons de tres en tres, vaig arribar al replà gemegant de cansament, vaig buscar les claus impacient dins la bossa i quina feinada a l'hora de posa-les al pany, ni que fos una feina de precisió quirúrgica tu, que no entraven ! Finalment el clic que permetia fer girar la clau em va fer saber que ja era a dins, vaig tancar la porta darrera meu i els meus ulls es van dirigir automàticament al mirall que hi havia enfront mateix de la porta d'entrada. Hi havia una nota manuscrita que deia: "Despulla't i passa"

Encara no havia llegit les últimes lletres que vaig començar a despullar-me apressadament, la tasca era senzilla ja que al venir de la platja només portava el biquini i un lleuger vestit a sobre, em tornava boja quan organitzava aquesta mena de jocs, és realment únic creant ambients suggerents, el sol fet de pensar que ell es trobava a pocs metres, probablement nu o quasi, m'excitava de sobremanera, vaig entrar.

Una llum tènue il·luminava la cambra, havia baixat les persianes deixant només unes escletxes per on es filtrava una llum molt suau, ell s'estava estirat al llit completament despullat mentre jo restava immòbil al llindar de la porta, somreia sense adonar-me'n quan va dir-me:

- Penses quedar-te aquí tota l'estona ?
- No em faria pas res, resultes ser una visió molt agradable, sincerament.
- Quina pena...
- Pena ?
- Doncs sí, preferiria que t'estiressis al meu costat.
- Saps que ets un nen molt dolent ?
- Jo ?
- Sí tu, però no t'amoïnis, jo també puc ser-ho ?
- Ah sí ? I per què no m'ho demostres, em tornes boig quan et poses en plan nena dolenta ?

Vaig acostar-me a ell, amb moviments molt lents vaig apropar la meva boca a la seva i vaig besar-lo llargament, m'encantava el gust dels seus llavis, gairebé tant com la olor de la seva pell i els seus cabells esvalotats.

- M'has excitat molt amb el teu missatge.
- Aquest era l'objectiu...
- Em parlaves d'una tarda inoblidable si no m'equivoco.
- No t'equivoques, et prometo que ho serà.
- Sona deliciós... per cert fas gust de maduixa.
- Tu també en faràs ben aviat.

Vaig deduir per on anava la seva idea i un calfred d'excitació em va recórrer tota, les fantasies culinàries eren les nostres predilectes, experimentàvem amb diverses coses però els gelats eren els meus preferits i ell ho sabia. Vaig resseguir l'habitació amb els ulls i de seguida ho vaig trobar, un gran pot de gelat de color rosat i diversos pinzells esperaven a la vora del llit, ell havia seguit la meva mirada i reia picardiós, amb un gest m'indicava que m'acostés cap al llit i així ho vaig fer.

El contacte dels seus dits va disparar l'excitació latent fins aleshores, sentia la pell escalfada per el sol i l'ànima encesa per les seves carícies, el tacte del tou dels seus dits recorrent-me tota m'estremia, aleshores em va convertir en una obra d'art, les seves mans traçaven sobre el meu cos pinzellades de temptació.

El contacte dels pinzells humits sobre la meva pell provocava calfreds de plaer, aleshores va deixar els pinzells i amb les seves mans va escampar gelat desfet sobre mi, els seus dits àgils dibuixaven siluetes que recorrien el meu ésser de baix a dalt, des de els dits dels peus figures imaginàries anaven apareixent, pujaven per les cames fins al meu ventre, els centímetres de pell anaven desapareixent sota les diverses capes de gelat repartides per els seus dits, el desig m'envaïa mentre s'entretenia a les meves ingles, suaus espasmes de goig em sacsejaven però encara més, aquells dits experts es sosegaren en acostar-se als meus pits, va ralentitzar els seus moviments i suaus gemecs s'escaparen dels meus llavis però no va deturar-se, fins i tot el coll va quedar cobert de figures, de sobte va aturar-se, en silenci clavà la mirada sobre la seva obra, el resultat li agradava, o potser era jo qui li agradava ? Somreia d'aquella manera que sabia que em provocava, aquell mig somriure com irònic em tornava boja, m'encenia com una foguera regada amb benzina, lentament va tornar a apropar-se cap a mi, s'havia distanciat lleugerament per contemplar-me, jo restava immòbil, com hipnotitzada, no podia deixar de mirar-lo, estava realment enganxada als seus ulls, tenia un magnetisme especial, finalment després del que va semblar-me una eternitat va iniciar un lent moviment, sense articular una sola paraula va dirigir-se novament cap a mi i aquesta vegada va ser la seva llengua instruïda la que va transportar-me al cel infinit del plaer, va començar a recórrer el meu cos amb devoció desdibuixant les figures que em cobrien, es menjava aquells éssers que em custodiaven per obra seva, em sentia com si em trobés al límit d'un precipici, un vertigen estimulant em sacsejava tota excitant-me més i més, entre xiuxiuejos vaig pregar-li que no s'aturés, que seguís, em convulsionava, tenia les revolucions del meu cor ratllant la taquicàrdia, em sentia fins i tot marejada de plaer, mentre la seva llengua jugava amb el meu sexe vaig sentir com un primer clímax m'envaïa i em feia escórrer de gust gràcies a les carícies d'aquella llengua meravellosa.

La seva excitació era més que evident, un sexe dur i lluent s'alçava davant els meus ulls lascius, se'm presentava com un deliciós gelat, tan em venia de gust que vaig incorporar-me i situant-me de cuclilles davant seu vaig disposar-me a oferir-li quelcom semblant al que ell acabava de regalar-me, agafant amb delicadesa el seu sexe calent i dur amb una mà vaig enfonsar l'altra al pot de gelat i vaig recórrer suament amb els dits aquell bé de déu que em tornava boja i feia aflorar en mi els instints més primaris que a vegades fins i tot em feien sentir-me com una desconeguda per mi mateixa, a vegades aconseguia excitar-me de tal manera que ni tan sols em reconeixia en aquella dona encesa per el desig, celebrant la festa del sexe sense manies ni contemplacions, gaudint per gaudir amb aquell home que aconseguia fer-la sentir tan lliure que podia dir-li "folla'm sense pietat, enfonsa dins meu la teva polla dura" i altres perles per l'estil d'alt contingut eròtic i sexual que abans d'estar amb ell no es coneixia en sí mateixa.

Ell va començar a gemegar, li encantava quan em dedicava a llepar-li el sexe dur, a mi m'encantava fer-ho i ho feia sense presses, m'hi recreava aconseguint que ell gaudis plenament, els seus sospirs encara m'encenien més, i amb el desig creixent augmentava la pressió dels meus llavis en el seu sexe, les xuclades eren més intenses igual que els seus gemecs, tenia un gust exquisit, el seu sexe era bo però recobert de gelat encara era millor.

Entrava i sortia de la meva boca alhora que la meva llengua l'humitejava i llepava, el succionava a un ritme enfollit, els gemecs pujaven de to, aleshores va preguntar-me:ç
- Vols que et folli ?
- Per déu, és clar que sí, vull que em prenguis i no paris fins que caiguem exhausts tots dos, fins que siguem incapaços de seguir, vull que et clavis dins meu una i una altra vegada

No em va fer esperar, la seva resposta va ser contundent una envestida a matar del seu sexe dur dins el meu va iniciar una lluita de dos animals salvatges embogits per el desig, fent-me fins i tot cridar de gust, el ritme era gairebé violent, els meus dits s'enredaven amb els seus cabells, i les ungles no podia evitar que li esgarrapessin l'esquena, volia clavar-me que no pogués escapar, necessitava sentir aquell sexe mera
vellós més i més endins, moure'm amb ell a dins, sentint-lo enfonsar-se dins meu cada vegada una mica més, estàvem al límit d'explotar, era una bogeria, el ritme trepidant, esgotador i cremant els últims cartutxos de forces, estàvem completament fora de sí, si en aquells instants algú s'hagués interposat entre nosaltres l'hauríem assassinat l'adrenalina que corria per les nostres venes en aquells moments era tanta que malgrat estar esgotats continuàvem trotant, envestint, en definitiva: follant i gaudint dels plaers infinits de la carn, quan les nostres boques es trobaven s'enganxaven i encetaven una lluita de llengües juganeres que s'acariciaven i s'enroscaven, ballaven una dansa embogida, aprofitàvem per rehidratar-nos perquè les boques quedaven seques de tan gemegar i cridar.

Els gemecs van arribar a uns tons tan aguts que mostraven que un nou clímax era a punt d'arribar, uns últims segons d'envestides descontrolades entrant fins a tocar l'ànima, uns udols emergents de les nostres goles de plaer infinit, i finalment esclataren els orgasmes, espectacular, els músculs es contreien fins que aconseguien relaxar-se, les respiracions anaven recuperant la normalitat, que no era feina fàcil, aparegueren els somriures i la teva mirada es dirigí de mi al pot de gelat amb uns expressió divertida i això em va fer engegar un concert de rialles espontànies que se't van encomanar i vam estar una estona rient embolicats tots dos nus al llit, fins que vam recuperar novament la calma, aleshores em vas dir:

- Compartim una dutxa ? No vull que t'escapis mentre hi sóc a dins.
- Només amb una condició.
- Tu diràs
- Vull que m'ensabonis amb les teves mans.
- Serà un plaer...

Comentaris

  • m'has donat una idea genial![Ofensiu]
    Bonhomia | 14-04-2008 | Valoració: 10

    Tota una obra d'art. M'agradaria veure la cara de la noia excitada mentre ell li introdueix la polla plena de gelat. Ets genial!
    Jo mai he utilitzat gelat, però m'has donat aquesta idea. I alguna més...
    Em llegiré el tercer quan pugui, ara me'n vaig a dormir.

    Passat-ho bé!


    sergi

  • entortilligat | 06-02-2008 | Valoració: 10

    estem esperant el 3er amb ganes,,,

    No paris que estàs en vena de gran escriptora

    felicitats

  • Escriu la tercera part[Ofensiu]
    martapi | 16-01-2008 | Valoració: 10

    Espero que escriguis la tercera part perquè poguem seguir vibrant amb els teus relats

  • suggeridor[Ofensiu]
    Joan G. Pons | 03-01-2008 | Valoració: 10

    Ple de naturalitat i molt ben descrit, expliques una trobada, el temps no compte, intensa i compartida.

    M'agrada i he connectat amb el clima eròtic que amb complicitat es va creant i realitzant.

    Molt guapo i invita a experimentar-ho.

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Sílvia Cantos

Sílvia Cantos

16 Relats

69 Comentaris

38273 Lectures

Valoració de l'autor: 9.65

Biografia:
Ja és a la venda la meva primera novel·la "JOCS ERÒTICS" publicada per SETZEVENTS EDITORIAL.

SINOPSI: Les fantasies eròtiques ens pertanyen igual que els somnis o els records. És quelcom inevitable dins la naturalesa humana i arrela al sentiment més poderós que la creació ens ha atorgat: El desig. La història que se'ns presenta incideix directament sobre aquesta capacitat natural de què gaudim per mitjà d'una sèrie de fantasies que desencadenaran una història que no deixarà fred a ningú. L'autora, ens obsequia amb un relat intens i ple de sensacions que van més enllà dels plaers de la carn.


Si voleu comentar-me algun relat o alguna altra cosa podeu fer-ho al meu correu: silviacantos2@hotmail.com