INTITULAT...Havia...

Un relat de: Romy Ros

INTITULAT…Havia…


Havia passat molt de temps des que escriguès el seu últim relat. Tant, que ja no recordava el títol ni el contingut. Però el cas era que no tenia ganes d'abandonar el món dels relats.
Havia estat llegint moltíssim però no havia escrit ni una sola paraula des del mes de maig. El temps s'havia esmicolat entre les fulles dels llibres que s'havia empassat. Una activitat, aquesta de la lectura, que li havia proporcionat tranquilitat d'esperit i visió de futur: la imaginació havia volat com mai; el seus somnis de serenitat s'havien agolpat a les portes d'un esperit que ja no lluitava contra sí mateixa. Per fi havia aconseguit la pau amb ella. Tenia tot un món per endavant i miraría de fer-lo realitat.
Havia aconseguit una inicial pau que no deixaria escapar!

Romy Ros

Comentaris

  • Està bé això de ...[Ofensiu]
    Frandalith | 13-07-2010 | Valoració: 10

    titular un text amb la paraula intitutal... ara ja l'has titulat! Enhorabona per la brevetat amb que ens has regalat un text maravellós!

  • Exactament![Ofensiu]
    Capità Borratxo | 05-11-2009 | Valoració: 10

    Exactament el que em passa a mi... vés quina cosa! Jo sempre he pensat que els "grans" espais de temps que passem llegint ens nodreixen inconscientment per a després poder escriure noves coses, i per interioritzar la manera d'escriure d'aquells qui ens agrada llegir (el que podríem dir: prendre "influències").

    Enhorabona pel relat!

  • Benvinguda romyros!![Ofensiu]
    Belda | 27-10-2009 | Valoració: 10

    I molt ben retrobada jeje. Ets gran

  • Havia... i hi ha...[Ofensiu]
    Unaquimera | 12-10-2009 | Valoració: 10

    No puc saber si el relat és autobiogràfic, però si sé perquè així ho rebo que té la virtut d'arribar fins al lector com una confidència de l'autora, com un text personalíssim que parla de neguits interiors i d'etapes vitals, de moments diferents i de passes endavant.

    M'alegra la sensació final que aporta de meta assolida, de propòsits ferms, de pau i de reinici: benvingudes siguin sempre aquestes petites victòries sobre els seus contraris!
    Les derrotes van venint soles, no creus?

    T'envio una abraçada bona, confiant que no la deixaràs escapar,
    Unaquimera

  • la pau[Ofensiu]
    perunforat | 09-10-2009

    vingui d'on vingui no es pot deixar escapar!
    Un títol molt ben trobat, m'ha encantat i el relat és molt positiu!

  • Bon títol![Ofensiu]
    Mercè Bellfort | 30-09-2009

    Estar un temps sense crear sempre neguiteja, si més no a mi em passa, però mirat pel costat positiu, com bé expresses a través de les lectures, pots acabar retrobant la inspiració.
    Celebro que hagis trobat aquesta pau interior.
    Una abraçada, romyros

    Mercè

  • Si unes lectures.....[Ofensiu]
    Calderer | 30-09-2009


    .....t'han proporcionat tranquil·litat d'esperit i visió de futur el mínim que has de fer es compartir-les amb els pobres que sempre tenim l'esperit intranquil i el futur tancat a qualsevol visió.

    Esperem, doncs, recomanacions i comentaris sobre aquests llibres.

    I benvinguda altre cop o ben retrobada.

    Lluís

Valoració mitja: 10

l´Autor

Foto de perfil de Romy Ros

Romy Ros

59 Relats

459 Comentaris

79462 Lectures

Valoració de l'autor: 9.90

Biografia:

Nascuda al 62 més enllà de les Terres de Ponent, he viscut en diferents poblacions de Catalunya fins que he aterrat a Vic esperant que sigui definitiu.

Sóc antropòloga de formació i vocació, també activista de professió. Sóc mare de dos fills que van deixar l'adolescència i que s'obren camí en aquest món convuls.

Escriure, llegir i pintar són tres aficions que m'entusiasmen i fascinen.
M'han ajudat a reinventar-me i per això estem ara per aquí.

Us desitjo el millor, que la lectura de cada relat us sigui plaent i toqui la fibra de les vostres emocions, com moltes vivències han tocat la meva.
Us agraeixo molt els comentaris perquè m'ajuden a aprendre i millorar. Gràcies!

Namasté!