Inquieta mirada del mirall

Un relat de: Soliloqui

T’odio. T’odio com no he odiat a ningú. T’odio perquè m’has pres gran part de la meva vida, i una cosa molt més important, m’has pres anys de vida. T’odio perquè és per culpa teva que no hi veig clar. T’odio perquè és per tu que no sóc feliç. T’odio perquè la meva vida amb tu no és vida. T’odio perquè no sé com abandonar-te. T’odio perquè tu decideixes per mi.

T’odio. T’odio com ningú sap odiar. T’odio perquè vas entrar a la meva vida sense demanar-me permís. T’odio perquè tu em fas plorar. T’odio perquè mica en mica t’has apoderat de mi. T’odio perquè tu has fet que un mirall m’espatllés la vida. T’odio perquè cada cop em tornes a fer sentir sola, més sola. T’odio perquè jo ja no sóc jo mateixa. Jo ja no sóc ningú.

T’odio, però no ara ja no sé viure sense tu i el més dur, no sé com abandonar-te.
T’odio perquè em fas tenir por. Por del mirall. Por de no poder sortir d'aquest pou. Por de no poder deixar de vessar llàgrimes. Por de no guanyar mai aquesta lluita. Por de no aconseguir que tot torni a ser com abans. Por de no deixar aquest infern. Por de no ser prou forta. Por de ser com sóc. Por d'haver de viure sempre més en aquest món. Por de no poder acabar de conèixer la vida. O de coneixer-la massa. Por d'haver tirat la tovallola. O de no tirar-la. Por de no saber què m'espera. Por de no saber quan s'acabarà tot això. Por de no ser valenta. Por de quedar-me sola. Por de tornar a perdrem al fons del laberint. Por de tornar a perdre-ho tot. Por...

T’ho vaig dir una vegada i t’ho tornaré a repetir: mata’m de cop o deixa’m viure per sempre.

Comentaris

  • t'odio...[Ofensiu]
    Nyanga | 13-08-2009

    em recorda el teu, a un relat meu on també expressava aquest odi..
    i per això t'entenc, pq jo tb l'he sentit aixi, tan profund com tu.

    Però aquest odi passa, algun dia, per deixar pas primer al rencor i després al perdó...i molt més tard a l'oblit.

    T'animo a que poc a poc ho vagis trobant!
    una abraçada,

  • Nurithy | 10-05-2008 | Valoració: 6

    El sentiment es veu reflexat... però crec que hauries d'haver desenvoulpat el text d'una manera que sorprengués més al lector, amb algun gir o repetint menys paraules i estructures.

  • Thyst | 04-08-2007 | Valoració: 6

    em rcorda molt al q escribia fa ns mesos quan tenia cancer, magradat molt encara q magui portat records dignes de pasar a loblit mes absolut

    ptns!

  • una màquina...[Ofensiu]
    Noia de vidre | 26-08-2006 | Valoració: 9

    crec que le llegit al moment adequat... jejeje no estava massa be!!!

    besitosss i felicitats!

  • el mirall és capaç[Ofensiu]
    Perestroika | 26-08-2006

    de reflectir les pors.. per això hi ha dies que ens mirem i ens trobem bé (no tothom) i hi ha dies en que no sortiriem al carrer..

  • No has perdut el temps.[Ofensiu]
    ona | 18-08-2006 | Valoració: 8

    Si saps expressar els sentiments d'aquesta manera, amb les paraules justes i un text ben estructurat, tranquil·la que no has perdut el temps. Els desamors ens ensenyen moltes coses, una d'elles és a no perdre el temps.

  • La por i l'odi....[Ofensiu]
    Climenode | 18-08-2006 | Valoració: 8

    Por i odi... grans enemics de molts i què ben descrits!!!! en un text trepidant amb energia que et porta de t'odio en t'odio amb la ràbia de cada grafia i de por en por amb el tremolor de cada suspir....

  • Enhorabona!!!![Ofensiu]
    rapsodia15 | 03-04-2006 | Valoració: 7

    Quasi sembla real, tan expressiu, tan trist... Encara que t'expresses molt bé, igual et falta no repetir tantes vegades el mateix començament de frase, però en certa manera això ajuda a enumerar les idees i que es vegi més clar.
    M'ha agradat molt!

  • lausidi | 03-04-2006 | Valoració: 6

    espero que no sigui autobiogràfic

  • Expressió[Ofensiu]
    Biel Martí | 23-01-2006

    El relat m'ha semblat molt exprissiu. No per directe i concís, sinó per què encara que facis servir les paraules justes, tota l'estructura del text transmet el mateix que diuen. M'ha semblat colpidor.

    Biel.

  • ufff... [Ofensiu]
    Yuna | 23-01-2006

    renoi... que no tinc paraules... que espero que el que has escrit sigui només un relat i no et trobis en aquesta cruel situació.. ànims, de veritat. El relat és preciós i ple de dolor.. benvinguda, t'aniré llegint.

    Yuna

Valoració mitja: 7.14

l´Autor

Foto de perfil de Soliloqui

Soliloqui

52 Relats

100 Comentaris

49864 Lectures

Valoració de l'autor: 9.24

Biografia:
Vaig nèixer una matinada del mes de juny del 1986 entre la boira que caracteritza la Plana de Vic...

Vaig crèixer entre il·lusions , pintant somnis de colors difuminats amb somriures, fins que vaig adonar-me que no es pot viure només de somnis i pinzells de colors de l'arc de sant martí...aleshores, vaig començar a refugiar-me entre lletres i papers...

Llicenciada en biotecnologia però amb alguna vena literària, que encara no sé d'on ha sortit... faig soliloquis sobre paper que problablament no tenen cap sentit...però m'ajuda a truere tot allò que m'ofega dia a dia.... i de vegades, em deixen un xic millor.

Amenaces a l'autora,reclamacions, propostes o... el que vulgueu a:

[[soliloqui_2808@msn.com]]




www.fotolog.com/soliloqui

[[...Y que, por fin, el tiempo borre las heridas. Y tus fantasmas nunca mas vuelvan a verme.]]